Desperado90 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har nettopp oppgradert til Vista og av en eller annen grunn får jeg opp meldinga "Fail to intialize hardware" når jeg skal kjøre programmet (TV AV)...Har prøvd å reinstallere flere ganger og prøvd med et annet TV-program. TV-kortet kommer ikke opp i enhetsbehandling heller...Fungerer det ikke på Vista?? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilket Tv-kort har du? Modell, evnt link. Du må også passe på at du har riktig driver og programvare til det for Vista. Det er også mulig at det ikke er støttet under Vista. Lenke til kommentar
Desperado90 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Er ikke helt sikker...men tror det heter "TV SAA7134" Lenke til kommentar
Desperado90 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 "Philips SAA7134" heter det Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg tok en kikk på philips sine sider. Der finnes det hele to tv kort. Men ikke en eneste driver eller manual. Så da antar jeg at dette kortet er så gammelt at Vista support er uaktuelt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå