Silfsurf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hver gang jeg går inn på firefox for jeg denne meldinga: Hva skal jeg gjøre? Vanskelig å komme inn på sider som ebay.com osv. Det står at jeg har noe feil med SSL-et eller annet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Flyttes til Programvare... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 har du prøvd å sjekke det som står i feilmeldinga da? Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 har du prøvd å sjekke det som står i feilmeldinga da? Det blir litt vanskelig. Vet jo ikke hvor "directory" ligger og hvordan jeg kan få fikset det. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vell... gjør en innsats selv så er det enklere å hjelpe deg. I feilmeldinga står det: "check that your harddisk is not full or close to full". Vell, har du sjekket det? For å finne den mappen som feilmeldingen reffererer til, du kunne ikke bare søkt på PC-en da? Prøv å søk etter "mozilla" eller "firefox" så tenker jeg du finner det du leter etter. Prøvd å uninstalle, så legge inn på nytt av? Jo mer info du gir oss, jo bedre hjelp får du. Dette her var rett og slett et dårlig formulert sp.mål, og du kan ikke forvente så mye hjelp med mindre du viser interesse til å løse problemet selv også. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Vista hater Firefox, face it Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Vell... gjør en innsats selv så er det enklere å hjelpe deg. I feilmeldinga står det:"check that your harddisk is not full or close to full". Vell, har du sjekket det? For å finne den mappen som feilmeldingen reffererer til, du kunne ikke bare søkt på PC-en da? Prøv å søk etter "mozilla" eller "firefox" så tenker jeg du finner det du leter etter. Prøvd å uninstalle, så legge inn på nytt av? Jo mer info du gir oss, jo bedre hjelp får du. Dette her var rett og slett et dårlig formulert sp.mål, og du kan ikke forvente så mye hjelp med mindre du viser interesse til å løse problemet selv også. Beklager. Harddisken min er langt fra full. Jeg har avinstallert og installert firefox på nytt, men samme melding dukker opp. Kan prøve å se hvilken mappe firefox refererer til, og se om jeg kan få fikset noe. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Ingen som har vista og har samme problem ang. firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå