Gå til innhold

Half-Life 1 Fatal Error[LØST]

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å prøve dette spillet litt igjen, men blir raskt brutalt avbrutt av en feilmelding jeg aldri har sett før, ei heller skjønner.

Det skjer hver gang jeg skal hente HEV drakten min. I det jeg går PÅ den for å få den, så kræsjer hele spillet øyeblikkelig til windows, med feilmeldingen "FATAL ERROR : SV_STARTSOUND: volum = 362" Og så lenge jeg har fatal error (lite) vinduet oppe, så hører jeg en loop av at jeg løper.

Har prøvd å skru av og på EAX og det der uten hell. SKjønner ikke hva dette er... og dette er ekte cdkey og nedlastet halflife fra steam. Og ja, jeg starter det i STEAM.

Men jeg har også en gammel versjon liggende på harddisken som ikke har noe med steam å gjøre... der skjer IKKE dette problemet. Men cden er for lengst borte (derfor kjøp på steam), og der ligger musikken som gir god stemning, samt at jeg kan ha høyre oppløsning... skjønner ingenting av dette?!

Hardware : WinXP, 3,6ghz, HD2600XT, Audigy 2.

Endret av Radey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ennå ikke skjønt metern av denne feilmeldingen. Er ingen commando som har med sv_Startsound å gjøre.

Hva skjer om jeg sletter opp force, blue shift og halflife, kan jeg hente laste dem ned igjen uten å måtte betale for dem på nytt?

Var noen på et russisk forum som hadde et liggnende problem, men selv med online oversettelse er det vanskelig å forstå :

http://www.half-life.ru/forum/showthread.php?threadid=11355

Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

YES! Latterlig idiotisk bug. Hvis man(jeg) har volum slideren/nivået "FOR HØYT", altså noe over middels eller høyere, så overskrider man vist en intern sperre, som får spillet til å kræsje på visse gitte lydavspillings_Eventer. Helt idiotisk, og enkelt å fikse for valve.

Satte volumet til noe under middels, som ga merkelig nok IKKE lavare lyd.

Fant det ut herfra :

http://www.geeknewz.com/board/index.php?showtopic=2011

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...