Gå til innhold

Priser og DX 10.1 på RV670

Intern

Anbefalte innlegg

ok.. altså sb700 tilfører ingen øking i ytelse i forhold til sb600... da er det ikke så viktig for meg ;)

Det spørs nok det ja, er vel litt tidlig å si om man kan få noen ytelsesforbedringer, vil anta at brikken vil trekke en del mindre strøm, det kan jo kalles en fordel.

Edit: ble litt ot dette her, men men...

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
ok.. altså sb700 tilfører ingen øking i ytelse i forhold til sb600... da er det ikke så viktig for meg ;)

Det spørs nok det ja, er vel litt tidlig å si om man kan få noen ytelsesforbedringer, vil anta at brikken vil trekke en del mindre strøm, det kan jo kalles en fordel.

Edit: ble litt ot dette her, men men...

Vi kan jo alltids drømme om raskere USB og HD hastigheter og bedre IO behandling :)

Lenke til kommentar

Forkortelsen for harddisk er uansett HDD. HD høres litt "banalt" ut, og er vel heler en uvane som må avlives i dataverdenen. Det tok faktisk en 5 sekunder før jeg skjønnte hva du faktisk mente. (trodde først du mente noe ala HD-audio eller lignende) :blush:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

HD er en forkortelse for hard drive og 5 sekunder luring burde lagt emnet dødt.

Uansett:

SB600 har litt laber ytelse innen HD&USB, noe jeg håper blir fikset med SB700 - venter m.a.o til etter jul med pc-oppgraderingene mine. Noen som har mer info ang. eta til SB700?

HD hastigheter? (high defenition)

Tipper du mente HDD. ;) (hard-disk drive)

Kunne ikke dy meg:

HDD? ;) High definition display? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...