Uglegutt Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) ok.. altså sb700 tilfører ingen øking i ytelse i forhold til sb600... da er det ikke så viktig for meg Det spørs nok det ja, er vel litt tidlig å si om man kan få noen ytelsesforbedringer, vil anta at brikken vil trekke en del mindre strøm, det kan jo kalles en fordel. Edit: ble litt ot dette her, men men... Endret 9. november 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Noen tester av 3870 på en forholdsvis "treg" pc: xfastest. Ser forholdsvis greit ut det, spent på prisen når den kommer, er ikke mange dagene til nå! Endret 12. november 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Noen tester av 3870 på en forholdsvis "treg" pc: xfastest. Ser forholdsvis greit ut det, spent på prisen når den kommer, er ikke mange dagene til nå! Ikke så langt unna GTS den nei, med GTX og maksklokk får jeg 45k i 03 , med kun en kjerne aktivert. Prisen blir spennende ja, og helt sikkert avgjørende. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 ok.. altså sb700 tilfører ingen øking i ytelse i forhold til sb600... da er det ikke så viktig for meg Det spørs nok det ja, er vel litt tidlig å si om man kan få noen ytelsesforbedringer, vil anta at brikken vil trekke en del mindre strøm, det kan jo kalles en fordel. Edit: ble litt ot dette her, men men... Vi kan jo alltids drømme om raskere USB og HD hastigheter og bedre IO behandling Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 HD hastigheter? (high defenition) Tipper du mente HDD. (hard-disk drive) Lenke til kommentar
haalo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 HD hastigheter? (high defenition)Tipper du mente HDD. (hard-disk drive) Var da fryktelig til pirking på deg, da . Men uansett vil jeg påstå at hard drive er like korrekt som hard disk drive, bare litt mindre nøyaktig. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Forkortelsen for harddisk er uansett HDD. HD høres litt "banalt" ut, og er vel heler en uvane som må avlives i dataverdenen. Det tok faktisk en 5 sekunder før jeg skjønnte hva du faktisk mente. (trodde først du mente noe ala HD-audio eller lignende) Endret 22. november 2007 av andrull Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 HD er en forkortelse for hard drive og 5 sekunder luring burde lagt emnet dødt. Uansett: SB600 har litt laber ytelse innen HD&USB, noe jeg håper blir fikset med SB700 - venter m.a.o til etter jul med pc-oppgraderingene mine. Noen som har mer info ang. eta til SB700? HD hastigheter? (high defenition)Tipper du mente HDD. (hard-disk drive) Kunne ikke dy meg: HDD? High definition display? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå