Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvem er best orginal? Honda cbr 125 eller Honda nsr 125?

Mr_Jelsa

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvem av disse lett motorsyklene som er best orginale? siden jeg ikke tenker å trimme....

Må bare fliire når jeg ser dere snakker om hvor kjapt syklene går når sperra er tatt, og man slipper sykkelen ned fra en skrent etc. :p trådstarter lurer jo på orginalfarta!?

Nsr går nok best med tanke på aks mot cbr 2006 mod og eldre.

Cbr04-06 har nok dårli sjangs orginalt mot nsrn.

Cbr07 med innsprøytning orginal holder LETT en nsr03 ORGINAL modell etter erfaring:p

Så om du har penger kjøp CBR07mod, og om du ikke skal bruke så mye kjøp en nsr :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil vel si NSR, fordi det er en totakter, og de har vel en noen høyere akks og toppfart enn CBR som er en firetakter.

Hvis alt er orginalt på begge syklene altså :)

Nah, Jeg kjører Honda NSR og har en god kompis som kjører CBR, da begge var orginale klarte han 110 på slette og jeg 115-120 [altså ikke mye mer]

Vi prøve og [Dragrace] da ble det sånt at han startet best i starten [første 40-50 meter] så tok jeg han nå jeg bare fikk turtall da..

Men som sakt jeg kjører Honda NSR og jeg er svært fornøyd med den, er trimmet nå da og klarer rundt 160 og er veldig stødig og fin og kjøre MEN bruker mye mer bensin så er ikke så økonomisk iforhold til en CBR, men dog igjen mye mindre en personbil :p

- Allex

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har selv eid en Honda CBR (04- modell da), og eier en naa en Honda NSR (02- modell). Etter min erfaring er kjooreegenskapene, akselerasjonen og toppfarten bedre paa NSR'n, samtidig som den ser bedre ut.

Jeg er med i en vennegjeng hvor 3 av oss, inkludert meg selv, har eid en Honda CBR. Alle 3 av oss har kjoort ut pga. sleng paa bakhjulet. Men med den nye sykkelen, Honda NSR 02-modellen klarer jeg alle svingene som dekket paa CBR'n glapp i.

Konklusjon, du burde anskaffe deg en Honda NSR :w00t:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...