espenstreet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 AMD Athlon 64 Prossesor 3500+ Bare lurer på om den er noe bra:) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 I forhold til hva? Hva skal du ha den til? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Broren min har en lik. Den er en STOR flaskehals i maskinen hans. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Broren min har en lik. Den er en STOR flaskehals i maskinen hans. Det spørs jo helt hva annet som står i maskinen hans da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Broren min har en lik. Den er en STOR flaskehals i maskinen hans. Det spørs jo helt hva annet som står i maskinen hans da Bare for å nevne noe: -Nvidia 7900gto 512mb -1GB ddr2 600mhz ram (litt usikker) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er overklokking tingen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da er overklokking tingen Får se hva jeg gidder å hjelpe han med.... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Endret 28. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Byttet nettopp fra en 3500+ til intel quad 6600, bruker 8800gts. 3dmark06 økte fra 6000 til 10000. Endret 28. oktober 2007 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Nei, den vil nok yte bedre enn den gjør i dag, men du utnytter ikke hele potensialet som ligger i skjermkortet, og skulle du få dårlige fps så er det etter all sannsynlighet CPU som holder deg tilbake. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Nei. Men den vil bli litt bedre med den gamle prossesoren. Kjøper du ny prossesor vil den bli veldig, veldig mye bedre Edit: leif Endret 28. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Ikkje dårligere, men at den totalte ytelsesforbedringa vil bli betrakteleg mindre enn kva ein cpu som matcher skjermkortet ville ha gitt. Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Ikkje dårligere, men at den totalte ytelsesforbedringa vil bli betrakteleg mindre enn kva ein cpu som matcher skjermkortet ville ha gitt. Ok... Men er det mulig og få svar på hvor sånn sirka prossoren min ligger i PC-en min? EDIT: Fant en vifte. Er det mulig at den ligger under den? Endret 28. oktober 2007 av espenstreet Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Sporer dere helt av her Edit: Trådstarter, har du problemer med den eller noe? Hvorfor spør du? Jeg spør fordi jeg har akkuratt bestilt ett XFX GeForce 8800GTS skjermkort. Og bare lurer på om det skjermkortet funker med den prosseoren. Du BØR kjøpe prossesor og. Den du har fil bli en MEGA flaskehals Så du mener at PC-en kommer til og bli dårligere? Ikkje dårligere, men at den totalte ytelsesforbedringa vil bli betrakteleg mindre enn kva ein cpu som matcher skjermkortet ville ha gitt. Ok... Men er det mulig og få svar på hvor sånn sirka prossoren min ligger i PC-en min? Den ligger omtrent i midten av hovedkortet;) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 under den store vifta ;;P Lenke til kommentar
espenstreet Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Takk for alle svar... Faen heller. Får ikke lov til og bruke noen tusen til av konf pengene min til ny prossesor:( Lenke til kommentar
lolsann Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 siden det allerede er åpna et emne på det.. er min prosessor noe god? intel core 2 duo t7500 2,2 ghz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå