Gå til innhold

Bestilte PC men vet ikke om den ble registrert

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe ny pc og skulle bestille pc på finans. Etter jeg hadde satt opp PC-en og skulle jeg bestille den, jeg var så å si ferdig å den skulle overføre meg tilbake til komplett etter 2 gang med BankID så datt netverket mitt ut og koblet rett på igjen men jeg fikk beskjeden siden kan ikke vises. Prøvde og refreshe siden men samme beskjed gikk tilbake og frem igjenn men den gikk ikke tilbake så gikk inn på komplett manuelt og håpet på at det var bestilt.

Da var jeg plutselig ikke logget inn så jeg gjorde det og gikk inn på konto for å se om bestilingvar fullført, det var ingenting der så jeg prøvde å bestille igjenn men da var det ikke nok innvilget kredit på komplett.

så jeg lurer på om bestillingen er i orden eller om jeg evt har blitt trukket og ikke fått fullført på en eller annen måte, for det kan vel hende komplett bare ikke har oppdatert ordre? for det står at jeg har 0 bestillinger.

(jeg lagret noe som het "Signert_Kjøps- og kontokreditta_28_10_07_1850.sdo" fra Bank ID men får jo ikke åpnet filen i noe annet enn notisblokk... hvor den blir helt rar med masse sifre og koder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ingen ordre nr der... det er det som er litt rart, tror ikke jeg fikk bekreftet helt på slutten...

står 0 ordre :|

det står

Navn har totalt plassert 0 ordre på Komplett.no

prøver å ringe jeg.

ja, det som var saken var at pga avbrytelsen så måtte jeg vente 90 min for at informasjonen skulle slettes så kunne jeg bestille på nytt. Men takk uansett :)

Nå er heldighvis alt i orden og jeg får PC-en snart håper jeg :D

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...