Gå til innhold

Spiller 10-day trial -- hva nå?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller for øyeblikket en tidagers prøveperiode av WoW -- og det er ganske gøy -- men er usikker på hva jeg skal gjøre når denne perioden er over.

Hvis jeg velger å kjøpe spillet, burde jeg da kjøpe med Burning Crusade? Spiller jeg for øyeblikket sammen med folk som har BC, slik at de har tilgang til ekstra ting; eller er det en egen verden utenfor "vanlig" WoW jeg spiller nå?

Når jeg spiller går jeg rundt og gjør "fetch quests" og går opp nivåer ... Er det noe mer til WoW enn dette egentlig? Jeg vet jo at jeg kan gruppere meg med andre, lage og selge ting, osv., men i tradisjonelle rollespill til PC -- offline -- er det større quests og mål man kan nå. Noen hint og vink til ting jeg burde prøve for å tidlig få smaken på noe av det mer fantastiske WoW kan tilby? Jeg er for øyeblikket en lvl10 Mage Gnome.

Har sett at det er egne PvP realms (eller hva det heter): Er det vanskelig? Når burde jeg prøve meg på sånt? Må jeg satse gull ol. får å delta?

Ser det er mange bra tråder her på forumet jeg skal lese meg igjennom.

Takk for at du gadd å lese denne intetsigende tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du behøver egentlig ikke BC før lvl 57 hvis du ikke vil spille Draenei eller Blood Elf.

Det som er annerledes for de to rasene er bare nye områder fra lvl 1 til 20 og så er tilbake til de områdene som er i 'standard' WoW.

Spillet blir det du gjør det til egentlig. Mye av questene er enten 'drep 20 av de' eller 'dra til han og prat'.

PvP realms betyr at områder som er for lvl 20+ er det mulighet for Player versus player. Istedenfor PvE realms så kan du faktisk sloss mot horde eller alliance. Det betyr igjen at høyere level folk kommer og dreper deg for morro skyld. Har alltid spilt på pvp server og det er utrolig artig når du klarer å drepe en annen spiller i en ren fight.

Håper det hjelper deg litt.

Lenke til kommentar
Har alltid spilt på pvp server og det er utrolig artig når du klarer å drepe en annen spiller i en ren fight.

Men så er det igjen utroligt kjedelig når det er like før du er ferdig med en quest, så kommer det en homo og tar deg bakfra, sånn at questen må gjøres pånytt.

Argh.

Men pvp server anbefales uansett :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...