uNre@l Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg sendte inn et Geforce kort til Itbutikken.com fordi det var defekt. En grei garantisak tenkte jeg. Jeg opprettet en retursak hos dem den 12.11.02 og sendte det et par dager senere. Den 23.01.03 får jeg den tilbake. over 2mnd senere! Men det er ikke der verste, de sendte det samme kortet tilbake som jeg sendte inn og det er fortsatt defekt. Nå nekter jeg å betale porto for enda en retur, men de nekter også å betale den. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tru dem med å gå til forbrukerrådet osv, og pøs på med hvor inkompetent og latterlig servicen deres er. Bare for all del ikke gi deg. Og fortell dem at du og alle vennene dine bytter webshop fra nå av. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Og fortell at du forteller dette på hw.no... Tror mange leter på etter webshoperfaringer før de bestemmer hvor de skal handle. Lenke til kommentar
MaxPain Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg tror en del tar de webshop erfaringene herfra med en klype salt en god del ganger også. Folk har en tendens til å overdrive og være ganske så påståelige når det gjelder produkter de har som feiler noe. Og som oftest sier de at for eks, www.xxxxxx.no stinker jeg sendte en retur som jeg fikk tilbake. Folk her bør om de skal begrunne at en webshop er dårlig si hva som var galt med produktet, at det er defekt sier svært lite. Var det defekt når du fikk det, eller ble det defekt når du overklokka det? DOA produkter returnerer du jo med en gang og jeg kan ikke tro at det skal være noe problem å få nytt skjermkort om det var ett DOA kort. Er mange luringer ute som skal prøve å tvinge max ut av produktene sine også, og når det ikke funker og noe skjærer seg, returnerer de det til webshopen. Har heldigvis hatt bare gode opplevelser med webshops, og de gangene det har vært no kluss, har alltid ordna seg til mitt beste iallefall. Synes de webshopene jeg har testa, microplex, komplett, itbutikken gjør en god jobb jeg. Kan godt være at ting tar tid, men det får en heller leve med. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Trodde alle idag visste at TID er det vi har minst av. Vi betaler heller en hundrings ekstra for å få noe imorra enn å vente 14dager på itbutikken. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Trodde alle idag visste at TID er det vi har minst av.Vi betaler heller en hundrings ekstra for å få noe imorra enn å vente 14dager på itbutikken. absolutt! *tid er penger*, men det går kanskje opp i opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå