Gjest 902 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Jeg er veldig psykisk ustabil fortiden. Jeg kan være veldig glad og ha det supert helt plutselig, men så kommer det en mørkere periode, hvor jeg tenker på hvorfor jeg ikke har en jente i livet mitt. Ja, jeg er alene, og har vært det en god stund. Jeg lurer på hvorfor dette skjer med meg? Jeg er egentlig en veldig oppegående kar, men tydligvis skal det veldig lite til før jeg går inn i en mørk dal. Jeg vil ikke ha det slik. Men det er som regel de samme temaene som plager meg; mitt kjærlighetsliv har nådd bunnen og skolearbeidet mitt er fryktelig sløvt. Jeg vil jobbe med ting, men jeg klarer rett og slett ikke oppnå de resultatene jeg vil. Jeg føler jeg stanger hodet mitt mot veggen, jeg kommer ikke av flekken. Jeg lurer på om dere har noen tips til meg? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Høres ut som du har den grusomme og velkjente sykdommen "ungdomstiden". Den er dessverre ingen andre medisiner enn trening, komme seg ut blandt venner, spise sunt og prøve å tenke positivt. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 melder meg på den....føler mye av det samme selv egentlig....håper folk kan hjelpe oss 2 Lenke til kommentar
Gjest 902 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen ganger går det greit, andre ganger har jeg lyst til å forsvinne fra alt og bare dø. Jeg skjønner at dette er ''ungdomstiden'' men faen da. Jeg plager meg selv stadig angående dette jente problemet. Spesielt når jeg liker ei som er sammen med kompisen min. FAEN I HELVETTE. Jeg hater livet mitt. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Si meg... får du noenganger den følelsen at du ikke har lyst til å gjøre noe som helst, og at ting du vanligvis elsker virker uinteressant og meningsløst? Lenke til kommentar
superninja Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Si meg... får du noenganger den følelsen at du ikke har lyst til å gjøre noe som helst, og at ting du vanligvis elsker virker uinteressant og meningsløst? Gløm det, leste feil, sorry.. :\ Endret 5. november 2007 av superninja Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Alle har\eller er gjennom det.. Dra ut med venner og kanskje du finner deg en jente som gjør alt bedre.: Kjærligheten treffer når du minst venter det Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Eller så er du faktisk syk. Det kan jo hende at du faktisk er bipolar, og ikke bare "ungdom". Ser ikke at du har nevt alder noen plass heller, så det må være opp til deg om du vil dra til utredning Kan ikke skade å snakke med noen som har peiling, hvis dette har vært over lang tid så kan det jo være en god ide uansett. Bare for å være sikker liksom. Men som mange har sagt så kan det jo bare være ungdomstiden, alt er ikke bare lett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå