Lakrits Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei, har nettopp fått en DVD-rom. Når jeg putter inn en DVD disk så vil den ikke spille den av, men når jeg putter inn en CD så spiller den CDen helt perfekt. Hva kan være feil? Når jeg putter i en DVD, klikker Windows, bare fryser Endret 28. oktober 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kva slags dvd spelar er det snakk om? Er det dvd-r eller dvd+r plater du bruker? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er snakk om en vanlig DVD-rom. Prøver å kjøre vanlige DVD, f.eks spill/filmer. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vet ikke om det bare var i gamle dager det var sånn at de hadde forskjellig laser på cd og dvd og at det nå bare bruker forskjellig fokus, men i hvertfall er det mulig at dvd'rommen kan låse seg til å kun kunne lese en av delene. Jeg ville anbefalt å teste en firmware oppdatering. Lenke til kommentar
Delish Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 sjekk betegnelsen som står på spilleren (søk betegnelsen på google) det kan jo hende du har fått feil spiller. Husker enda frusterasjonen når jeg monterte feil spiller engang, og ikke kunne forstå hvorfor den ikke leste DVD plater. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Står jo DVD på den, skjønner helt ikke hvorfor den ikke vil spille, men skal prøve firmware oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå