Rambo116 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Byggfag? Har lurt på det lenge ^^, Takker for alle svar Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Byggfag? Har lurt på det lenge ^^, Takker for alle svar Jepp, tror de fleste blir svartruss. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, i prinsippet ikke. Kun almennfag. Mange som er snylteruss- men det er mange skoler som ikke tilater yrkesfag å være snylteruss på skolen- da må du gå med klærne utenom skolen. Men om du går yrkesfag 2 år + 1 år allmennfaglig- kan du være russ. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, i prinsippet ikke. Kun almennfag. Mange som er snylteruss- men det er mange skoler som ikke tilater yrkesfag å være snylteruss på skolen- da må du gå med klærne utenom skolen. Men om du går yrkesfag 2 år + 1 år allmennfaglig- kan du være russ. Nei, han blir svartruss. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nei, han blir svartruss. Nei, han blir rødruss om han tar siste året å allmenn påbygg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja, du blir russ. Og ja, du blir svartruss, om du vil. Russ er russ folkens. Hva som egentlig gjaldt i 1905, da de første russene dukket opp, gjelder ikke lenger. Tidene forandrer seg! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir man russ hvis man tar medier og kommunikasjon? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir man russ hvis man tar medier og kommunikasjon? Ja! Jeg gikk MK, så det kan jeg garantere deg. Hehe... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Blir man russ hvis man tar medier og kommunikasjon? Ja! Jeg gikk MK, så det kan jeg garantere deg. Hehe... Hvilken farge får du på drakten da?? :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Rød, iom. at det er et treårig løp som gir studiekompetanse. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Rød, iom. at det er et treårig løp som gir studiekompetanse. Korrekt til siste detalj! Vil forresten legge til, at om man går ut i læra etter to år på MK (som er en mulighet de fleste steder), så blir man svartruss det året man går ut. Dog er det få som gjør det, tror ikke det er noen som har gjort dette på skolen jeg gikk enda. Endret 30. oktober 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg blir rødruss.. tredje året på elektro nå. ( elektro -> elektronikk -> service-elektronikk ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
batxi Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Blir man russ av å gå elektro? Lenke til kommentar
Vintersola Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Hvis du velger å gå to år på skole og deretter ut i læra, så kan du bli svartruss i Vg2, altså siste året ditt på skolen. Hvis du vil bli rødruss, så går du 2 år elektro og tar påbygg siste året:) Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hvis du velger å gå to år på skole og deretter ut i læra, så kan du bli svartruss i Vg2, altså siste året ditt på skolen. Hvis du vil bli rødruss, så går du 2 år elektro og tar påbygg siste året:) Det er opp til skolen du går på. Min klasse som gkk 3. året automasjon ble rødruss. Er opp til ditt lokale russestyre å bestemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå