Kallileo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Internetten min klikker hele tida.. Jeg sitter og surfer..og, vips : "siden kan ikke vises".. Routeren er en Netgear WGR614 v6 (54 mbps wireless router) Den er sikret med 128bits WEP kryptering. Internett: ADSL Basis fra telenor. Jeg bor på et sånt sted, at når mange (i nabolaget) bruker nettet, går det treigt, mens når jeg er den eneste (om natta) får jeg godt over den hastigheten jeg betaler for. PC: En HP m7275.no (desktop, XP og Vista) og en HP dv6645eo (laptop, Vista).. Desktopen står der den står og får 50 - 85 % signalstyrke. Laptopen flyttes rundt i huset. Får som regel alltid 100 %. Internett blir jevnlig borte på begge. Litt rotete forklart, jada.. Veit det.. Håper dere skjønner.. Kallileo Edit: Kjøpte meg ny router, og problemet løste seg. Takker for all support! Endret 13. juli 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Prøvd å restarte ruter av og til? ring telenor og klage,evt spørre om hjelp? Jeg har hatt en del problemer med nettet mitt og,som oftest er det ruteren. Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, han kjøpte seg ny router og nå funker alt helt strålende. Det var bare jeg som prøvde å irritere han litt.... Lenke til kommentar
Per Kristian Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du kan prøve å oppgradere firmwaren til routeren din. Firmware finner du her. I tillegg, prøv å installere de nyeste driverne for nettverkskortet i begge PCene. Var borti dette problemet hos en kompis for noen uker siden, og dette løste problemet for han. Lykke til! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, han kjøpte seg ny router og nå funker alt helt strålende. Det var bare jeg som prøvde å irritere han litt.... Jessda. Som olsen_st sier, så kjøpte jeg meg ny router, og alt fungerer strålende Skal sette en liten [LØST] i emnefeltet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå