Spirre Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 leste et innlegg der en hadde overklokka ti 4800 se GS til 330/700 (standard 275/550) stabilt, lurte enkelt å greit på om flere kan bekrefte dette, har dette kortet selv og vil gjerne presse det litt extra, det sto i brukerboka at alle golden sample kort skal ha en enhanced instillings knapp, men jeg har den ikke, så jeg har ikke klart å finne ut hva nvidia/gainward har satt enhanced hastighet til og ere noen som vet båndbredda på dette kortet? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Installer PowerStrip eller Rivatuner og prøv å klokke der.. Ta 5 MHz av gangen og kjør et par runder med 3DMark eller spill et krevendes spill for å sjekke om det er stabilt.. For mer info om kortet sjekk hjemmesiden til kort produsenten.. Lykke til Lenke til kommentar
rr79 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 For å få frem enhanced instillingene må du legge inn et program som var på cd'en som fulgte med kortet. Kortet blir ikke mye overklokket i enhanced mode. Tror kanskje det var noe sånn som 25mhz på gpu og minne. Maks jeg har fått published 3dmarks på med dette kortet er 328/688. Ville valgt å bruke rivatuner eller noe lignende, siden enhanced mode ikke gir mye ytelsesøkning. Lykke til! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 oki takk for hjelpa håper på å komme over 10000 poeng, og med det dere sa burde det gå greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå