helto Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) haha, fett! ja, jeg er på åskollen jeg vettu (i Drammen for de som ikke veit det)... du er vel kanskje en av de drittungene som jeg løp etter eller? Endret 31. oktober 2007 av helto Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nope, jeg var på vei til hallen for å leie film og kjøpe kebab Haha, litt av et sammentreff! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du er en modig mann du helto, som gidder å gjøre no med drittungene som pælmer egg! Noen andre som har noen historier fra hva som har skjedd i kveld? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 helto: Hahaha, dritbra Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har ringt på døra her i ett sett idag.. stakkars foreldre som måtte hamle opp med alle disse barna som var hypre av sukker idag Endelig er denne masete dagen over!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Bortsett fra det heftige Pizza-tilbudet Peppes hadde har jeg ikke merket stort av denne dagen, takk vel for det. Nå legger jeg meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Du er en modig mann du helto, som gidder å gjøre no med drittungene som pælmer egg! Noen andre som har noen historier fra hva som har skjedd i kveld? Man trenger ikke være modig for å løpe etter noen som er 4 ganger mindre enn deg og 7 ganger svakere. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skulle ønske noen kastet egg på huset her og... , men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke dro de to drittungene du fikk tak i hjem til deg slik at de kunne vasket opp selv. Uansett om det ikke var de som kastet, så var de med på det. Må nesten inrømme at jeg fløy rundt og kastet egg for noen år siden, men kan ikke gjøre noe med det nå det var jo fryktelig gøy når vi fikk sånne sinte folk som deg etter oss. Ble ikke tatt da I dag har jeg bare sittet hjemme og gjort lekser, jogget + sett på Kjetil og Kjartan show (var ganske bra i dag) Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Skulle ønske noen kastet egg på huset her og... , men jeg skjønner ikke hvorfor du ikke dro de to drittungene du fikk tak i hjem til deg slik at de kunne vasket opp selv. Uansett om det ikke var de som kastet, så var de med på det. ja, jeg angrer på det! men men, gjort er gjort... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjente du ikke et par av dem? Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hehe, jo.. så jeg kan jo fortsatt få dratt dem hit...men, gidder ikke det nå. Eggene er vasket bort, så det er lite de kan gjøre nytte for seg her nå Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kan jo kaste på noen egg sjøl og be dem vaske? Lenke til kommentar
helto Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hehe, godt tips! men, tror kanskje jeg dropper det... hehe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Du er en modig mann du helto, som gidder å gjøre no med drittungene som pælmer egg! Noen andre som har noen historier fra hva som har skjedd i kveld? Var noen på skolen vår som hadde klint inn en statue vi har(midt i skolegården) med ketsjup og egg. Vaktmesteren har det på video, og truer med å anmelde snørrungene. Haha. Var 8.klassinger også. Endret 1. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Alltid 8. klassinger. "Gutta, nå går vi på ungdomsskolen! Nå må vi kødde!" Ingenting verre enn slike unger Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) jeg var på halloween fest jeg... Filmkveld med venner kalles ikke fest Btw, fant det her på nettby. fy faen jeg blir sint ! Etter gårsdagens hendelser vurderes det å bli forbudt å gå Haloween...Les mer! Politiet har fått in hundretalls av telefoner av folk som har blitt utsatt for angrep av egg, stein, kinaputter eller andre ting. Bland annet ble en 76-år gammel mann ranet av Haloween utkledde personer... noen ble truet siden de hadde glemt eller ikke hadde godteri til barna som kom. I flere av landets politidistrikt hadde lovens lange arm sin fulle hyre med å stanse pøbler som brukte skrekknatten til mer enn å samle godterier. Det er en skremmende utvikling. Det dreier seg om klassisk eggkasting, ruteknusing, steinkasting og ildspåsettelser, sier operasjonsleder Morten Eriksson i Søndre Buskerud politidistrikt til dt.no. Meldingene gikk også der ut på skadeverk, ildspåsettelse, tagging og eggkasting. To gutter på 13 og 14 år ble tatt på fersken av politiet da de med lighter og sprayflaske forsøkte å sette fyr på en nedlagt forretning i Moss. Endret 1. november 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå