anon12234 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 kose meg med en operadvd og et glass griseblod eller stikke på kino Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 En ting er sikkert, jeg åpner ikke døra i dag om det så er politiet som banker på og vil inn. Gidder ikke unger som maser etter godt fordi handelsstanden ser at de kan tjene penger på enda en tulletradisjon. Hadde det ikke vært for handelsstanden hadde selv jula vært en religiøs høytid for spesielt interreserte. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har skiftet avatar for dagen/natten, men blir nok ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Der kom de første ja, UTEN KOSTYMER! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva beviser det. At unger bruker alle anledningene de kan for å tigge på dørene til folk. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Huff, det ringte på døren her i stad. Ingen turte å åpne opp, så jeg gikk til slutt opp, rev opp døra og sa "Ta å så stikk a!" Barna var liek 6 år eller noe. Jeg fikk kjempedårlig samvittighet, trodde de var litt større ettersom de lagde så jævlig mye bråk. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kan huske at de årene da jeg var mindre å gikk halloween var noe av spenningen ved det at de som lukket oppe kunne være "gale i hue" osv, så bare skremm i vei. Da tørr de ikke kaste egg på huset ditt heller. Bor heldigvis i blokk nå, så de slippes ikke inn engang. Om det er noen som ringer på skal jeg gi dem snus. Endret 31. oktober 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg siterer trådstarter. Ja ! Tråden halder om hva du skal gjøre på Halloween eller den 31. Oktober om du vil. Ikke om du synes Halloween er bra eller ikke. Folk må jo få mene det de selv mener, men ikke i denne tråden. For en negativ gjeng... Det er sikkert en eller annen klagetråd i OT-baren, bruk den. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 OK. På hælovin skal jeg sitte på nett og skrive negative ting om hælovin. Den meldingen var vel mer enn nok on topic i et off topic forum? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Spille litt på gitaren og slappe av Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg skal... eller må gjøre lekser. Satans 6 siders innlevering på en skoleuke meg langt oppi ræva, faen i helvete! Enda bedre er at jeg ikke gidder å komme i gang. Ellers skulle jeg gå rundt og kødde med noen kompiser, men får holde med til å gi en banan på deling til unger som ringer på, se hva reaksjonen blir Endret 31. oktober 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ser ut til at de har sluttet å ringe på, må si at startreplikkene de hadde var priceless: "Har du godter?" "Godter?" "Hei" - *Holde fram posen* *Være helt stille til jeg sier noe* Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Spille litt på gitaren og slappe av Skulle jeg og gjort, men en kompis og hans fucka tuner slet e-strengen min(som følge av at tuneren ba om å stemme OPP 3 halvtoner) I morra skal jeg ha nye strenger. De trengte å byttes uansett Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) lol det kommer unger på døra, så sa vi "De har godteri på prix, det er bare og gå dit, men penger må du skaffe selv" lo så jeg grein xD Endret 31. oktober 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ta meg et iskald glass med cola, å putte en general i munnen å chille Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Å herregud, kom akuratt him fra en kompis, halloween-barn er farlige i trafikken, kjørte moped, så ser jeg jo ikke før jo kommer helt oppå dem at de var der.. Trudde det bare var emoer jeg som gikk så mørkt kledd.. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Heldigvis ingen som har kommet her enda, bare å håpe på det beste Tror ikke jeg gidder å skremme de engang hvis det komemr noen, blir vel bare til at jeg ikke orker å løfta ræva mi ned og åpne døra ... Eller kanskje, hvis det ringer på flere ganger, for da kan det være viktig. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kobla ut dørklokka nå deeeeeilig. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Her ringte det noen på og stakk av. Åh så tøffe gutta er? Ja? Ja? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg trodde jeg skulle se en film eller noe. Men neida ! Jeg skulle vist sitte tre og en halv time på en forsinket buss ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå