Sewero Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skal skremme de som prøver seg her idag Se på en film og slappe av, nåde de ungene som ringer på når jeg slapper av. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da bør du ha mye pære på lager. Shitkids tar alt disse dager. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Gi dem heller poteter. 1/4 potet hver. Endret 31. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Poteteter var et bra forslag - jeg tenkte på kålrabiskiver når jeg slipper opp for pære. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da bør man jo finne frukt eller snask som unger virkelig ikke liker. Dadler eller fiken, eller frukt som er enten umoden eller overmoden/på nippet til å falle fra hverandre. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 syns halloween bare er enda ett patetisk forsøk på å amerikanisere Norge. Og enda mere penger som foreldre må ut med, for ikke å snakke om masinga på døra mi som begynner nå rundt 18.00 ikveld. Sikkert gøy for ungene, men foreldre blir nesten tvunget til dette. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Piggtråd på både håndtak, ringeklokke o.l funker alltid. Spiker på trappen, rustne. Etter den første amputerte foten er det liten sjanse de kommer å spør etter mer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har lyst til og smøre blod utover trappa Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 hørt og at en kan bare ta for gardinene.. bak kake me salt og pepper og edikk! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Benytte meg av Pizza-tilbudet til Peppes med en vennegjeng etter skolen. Har Peppes pizzatilbud også? :!: Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 jeg kan ikke det, de ser jo at jeg er hjemme fordi jeg har lys på også. Og jeg bor rett ved siden av veien, så jeg er temmelig utsatt for de sukkeravhengige småtråkka.. Nei, det holder med julebukk maset... det er jo faktisk koselig, men idag er det bare mas mas mas, over hele linja.. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Btw, halloween kommer jo egentlig ikke ifra Amerika Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, det holder med julebukk maset... det er jo faktisk koselig, men idag er det bare mas mas mas, over hele linja.. Er det når folk kommer for å synge på døra? Ahh det er så irriterende å åpne uten å sjekke hvem som står utenfor, så blir man stående der og fryse mens man hører på folk synge, selv om man bare vil lukka døra... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Btw, halloween kommer jo egentlig ikke ifra Amerika england leste jeg nå, stemmer det? jeg trodde alltid det var amerika som sto for denne tradisjonen.. Jeg liker ikke når Norge skal herme etter andre sine tradisjoner og skikker.. Liker at vi er orginale jeg.. Bruktbilen: ja, er ikke så kult hvis de synger i all evighet og man fryser da.. Men det er med på å lage julestemning i heimen, og det er koselig Endret 31. oktober 2007 av Melisma Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bak kake me salt og pepper og edikk! Takk for tipset ! Tenkte på en bøtte med kaldt vann. Da blir det sursøte kaker = Treat og vannbøtte = Trick = "Trick and Treat" - fra meg. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hørte nylig på radio, (Nordnytt, P1) at noen sa: "La no ungan ha det artig med hæroin." Men jeg hørte vist feil. "Halloween" og "heroin" høres ganske likt ut på nordnorsk. Der sa han det igjen: "Ka synes du om hæroin? Ring inn og si di meining." Lenke til kommentar
Timur Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Sannsynligvis ringe politiet og anmelde at naboene mine driver med utpressing. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Utpressing? De truer jo til seg godteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå