Gå til innhold

Hva skal du gjøre på Halloween ?

Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns halloween bare er enda ett patetisk forsøk på å amerikanisere Norge. Og enda mere penger som foreldre må ut med, for ikke å snakke om masinga på døra mi som begynner nå rundt 18.00 ikveld. Sikkert gøy for ungene, men foreldre blir nesten tvunget til dette.

Lenke til kommentar

jeg kan ikke det, de ser jo at jeg er hjemme fordi jeg har lys på også. Og jeg bor rett ved siden av veien, så jeg er temmelig utsatt for de sukkeravhengige småtråkka..

Nei, det holder med julebukk maset... det er jo faktisk koselig, men idag er det bare mas mas mas, over hele linja..

Lenke til kommentar
Nei, det holder med julebukk maset... det er jo faktisk koselig, men idag er det bare mas mas mas, over hele linja..

Er det når folk kommer for å synge på døra? Ahh det er så irriterende å åpne uten å sjekke hvem som står utenfor, så blir man stående der og fryse mens man hører på folk synge, selv om man bare vil lukka døra...

Lenke til kommentar
Btw, halloween kommer jo egentlig ikke ifra Amerika :p

england leste jeg nå, stemmer det? jeg trodde alltid det var amerika som sto for denne tradisjonen..

Jeg liker ikke når Norge skal herme etter andre sine tradisjoner og skikker.. Liker at vi er orginale jeg..

Bruktbilen: ja, er ikke så kult hvis de synger i all evighet og man fryser da.. :p Men det er med på å lage julestemning i heimen, og det er koselig :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...