WheelMan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er morro vel Sett deg inn i huseiers situasjon. Ikke veldig moro, nei. Nå snakka vi vel ikke i huseiers situasjon heller da.... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gjør ingenting utenom det vanlige på allehelgensaften. Syntes det i grunn er idiotisk å markere den i norge i det heletatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal skremme dritten ut av unga som kommer. Med airsoft... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Føler at jeg er litt stor for å kaste egg på hus/småunger nå, så tror jeg tar det som en vanlig dag evt er med noen venner Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gleder meg til noen egger huset mitt. Da skal A5en min få kjørt seg ^^ Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Halloween har ikke noe i Norge å gjøre spør du meg.. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er morro vel Sett deg inn i huseiers situasjon. Ikke veldig moro, nei. Den tid, den sorg. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Halloween har ikke noe i Norge å gjøre spør du meg.. Helt enig. Kun butikkene som tjener masse penger på det. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har tenkt å være litt fjortiss gængster og kaste egg. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Haha, edge! Best az Digger Jason, en av de beste filmene som er lagd Jeg skal nok bare se på no film eller no med noen kompisser Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 vurderer og mekke en kake med salt og pubis hår i kan bli fint det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skremme møkka ut av små bøllefrø. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bursdags/halloweenfest for meg og en kamerat (1 og 4.nov) på lørdag. Blir morro. Btw, jeg synes trådstarter burde si fra i posten sin at folk kan lappe igjen om sine meninger ang. Halloween i Norge. Slike traurige kommentarer gang på gang begynner jeg å bli lei av. Take it to the shit-list. Takk. Ps, jeg er ikke for herjing med egg osv.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ja ! Tråden halder om hva du skal gjøre på Halloween eller den 31. Oktober om du vil. Ikke om du synes Halloween er bra eller ikke. Folk må jo få mene det de selv mener, men ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Slå av ringerklokken og låse døren. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 På middagsbesøk til svigers og spise gresskarpai (moren er fra USA). Som en fin bonus kommer jeg meg vekk fra dette drittungebefestede nabolaget i tidsrommet hvor ringeklokkene imploderer av overforbruk og egg flyr gjennom luften. Win-win. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Løpe etter folk som kaster egg og slå dem i trynet, just like last halloween Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bite barn når de spør om godteri Jeg skal SKREMME dem... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kanskje gjøre som før. Når noen kommer opp innkjørselen vil det begynne å spille en "Evil laughter" lyd. Eventuelt ta det ett skritt lengre og få garasjeporten til å åpne seg og henge en dokke inni der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå