Gå til innhold

Hva skal du gjøre på Halloween ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her ringte det noen på og stakk av. Åh så tøffe gutta er? Ja? Ja? :yes:

Du bør være forsiktig med sånne tøffe folk! Hvis du springer etter de, skyter de på deg med lekepistol :ph34r:

 

Hadde i går to på sikkert 10-12 år som ringte 5-6 ganger på døra for så å springe et par meter unna døra, de svarte ikke noe men danset en eller annen dans, så jeg spurte om jeg virkelig måtte komme ut for å slå dem, så sprang dem :|

Lenke til kommentar
Hadde i går to på sikkert 10-12 år som ringte 5-6 ganger på døra for så å springe et par meter unna døra, de svarte ikke noe men danset en eller annen dans, så jeg spurte om jeg virkelig måtte komme ut for å slå dem, så sprang dem :|

Unger som det der er virkelig en rase for seg selv. De vet vel ikke bedre, dakar idioter.

Lenke til kommentar

Ok, konsert vel overstått. Etter en skammelig cover av Heaven, hvor den feitenegro-fitta av en vokalist ikke ble hørt, folk forlot salen. Heldigvis spillte jeg ikke da (trommer). Det var rett og slett tragisk. Skal jeg vise bilde av henne? Eller er det å "bryte loven" ? Uansett, ting ble bedre når selveste mannen med forumets kuleste avatar (:cool:) kom på scenen, vi spillte AC/DC - You Shook Me All Night Long, litt fjas og fisk fra vokalisten (en annen fyr, heldigvis), litt surt men slik er rock 'n roll. Applausen i salen var stormende, forventet at folk ville ha autografer og "MARTIN, MARTIN, KYSS MEG!", men tilsynelatende ble ting ikke slik. Rett etterpå gikk jeg bak settet igjen, og da spillte vi med ei jente som faktisk kan syng. Vi spillte Twisted Sister - We're Not Gonna Take It, joda ting så smurt ut. Etter at jeg stoppet mitt i sangen fordi jeg glømte noe, fortsatte vi og igjen var applausen stormende. En vel overstått kveld, flørting med løse fitter fra trinnet under, og flørting med litt mindre løse fra mitt trinn.

 

God kveld. :)

Endret av Fancypants
Lenke til kommentar
Her ringte det noen på og stakk av. Åh så tøffe gutta er? Ja? Ja? :yes:

Du bør være forsiktig med sånne tøffe folk! Hvis du springer etter de, skyter de på deg med lekepistol :ph34r:

 

Hadde i går to på sikkert 10-12 år som ringte 5-6 ganger på døra for så å springe et par meter unna døra, de svarte ikke noe men danset en eller annen dans, så jeg spurte om jeg virkelig måtte komme ut for å slå dem, så sprang dem :|

Var det deg!?! :ohmy:

 

jeg var på halloween fest jeg...

Den var tidlig ferdig, gitt.

ja...

Lenke til kommentar

Huset vårt ble bombadert med rundt 5 bomber, det som også kalles egg! Jeg utrustet meg med utstyret jeg hadde liggende; joggesko, jakke og hodelykt. Så var det bare å løpe ut, først lokalisere hvor drittungene hadde løpt, og hvor de planla sitt neste bombaderingssted. Jeg fulgte etter dem. De begynte å løpe, det måtte bety at de hadde kastet på huset. Jeg er 100 meter bak dem, men jeg tar innpå, 50 meter! oi, noen rører seg i buskene! På med hodelykta, og løpe inn i buskene. Men, det er bare noen jenter som er der. Jeg gidder ikke å ta dem, men løper vidre etter de andre. Jeg tar dem igjen, og snakker med han ene "det var ikke jeg som kasta, jeg løp vekk fra de som kasta egg jeg". Ja, ja, jeg veit hvem han er, så jeg driter i han, han kan jeg snakke med senere. De andre er langt forran, men jeg ser en løpende skygge rundt 200 meter framme. Jeg legger ut på løp igjen, og gjett hva som skjer? jeg tar igjen han ene på et lite tun, og spør han ut: "det var ikke jeg som kastet, og jeg veit ikke hvem det er, det var jo rundt 40 stykker i gjengen jo". Men noen navn får jeg jo dratt ut av han! Så litt suksess fikk jeg jo :w00t:

Jeg har fått navna jeg trenger, og jeg går lykkelig hjem..noen telefoner til en del foreldre, og jeg er fornøyd med kvelden. Både fått meg trim og skremt noen drittunger, rett og slett en produktiv kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...