JFM Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Fikk bare 4483 i 3dmark. Det er 1100 mindre enn det jeg fikk med cpu på 2.2. (se bildet i en av de første postene) Endret 29. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 post cpu-z bilde av klokken der det klikket. Både den første siden og den med minnet. Slik var det da det klikka: Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Spilte CSS nå med 2.45. Pc-en klikka etter 5 min Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det skjekka jeg ikke.... Tror du det er tempen som blir for høy? Hva er max temp jeg kan leve med? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Spørs helt på luftflyten i kabinettet samt hvilken cpu kjøler du har. Har du boxedkjøleren? Max tempen bør ikke være noe mer enn 60grader på kjernene ved full load til 24/7 bruk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har en 120mm vifte bak i kabinettet og en 80mm framme. Har stock kjøler på CPU-en. PS: Er på skolen så jeg får ikke testa noe nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ok, da kan det muligens hende det blir varmt. Boxedkjøleren er ikke akkurat noe syke greier å kjøle cpuen med. Du må uansett bytte cpu kjøler om du skal ha som mål å kjøre på høyest mulig stabil klokk. Edit: Jeg har forresten en TT BigTyphoon cpu kjøler liggende her som er til salgs. Jeg kan ikke bruke den fordi den ikke passet til mitt hk, men til s939 passer den som hånd i hanske. Har brukt den på en X2 4200+ tidligere. Endret 30. oktober 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) ok, da kan det muligens hende det blir varmt. Boxedkjøleren er ikke akkurat noe syke greier å kjøle cpuen med. Du må uansett bytte cpu kjøler om du skal ha som mål å kjøre på høyest mulig stabil klokk. Edit: Jeg har forresten en TT BigTyphoon cpu kjøler liggende her som er til salgs. Jeg kan ikke bruke den fordi den ikke passet til mitt hk, men til s939 passer den som hånd i hanske. OK. Kommer ikke til å bruke penger på kjøler. CPU-en er jo så gammel. Blir kanskje å oppgradere hele PC-en. Endret 30. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå