PoNdUs Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Tenkte at jeg skulle være lur og gå for en 100GB HD Jeg kjøpte WD 100GB med 8mb (spesial edition) Men synes at den BRÅKER jeg har 4 andre WD disker ingen av dem bråker... Er det disken som er fucked?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Vel... WD-diskene, er ikke de kjent for å være stillegående (ja, jeg vet det er et relativt uttrykk) da? Jeg synes det lukter fugler i posen :smile: Det sa iaffal Langbein Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Det høres litt rart ut det er ja, den skal til og med jobbe mindre når den har 8MB cache. Min WD disk gir sjeldent lyd fra seg. Best å kjøre noen tester eller kjøre noen diagnose verktøy (spør webshoppen du kjøpte av hva de anbefaler). IBM har jo noe som heter Fitness Drive eller noe sånt, godt mulig at WD har noe sånt de også. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Prøv SiSoft Sandra. Det programmet benchmarker hva det skal være. HD inkludert. Lenke til kommentar
kohi Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Har samme HD som deg. Kjører for tiden m åpent kabinett, men merker fint lite lyd fra den selv under benchmarking. Ville anbefale å kjøre en diagnosesjekk på disken. Har du diskfeil er det en ganske god sjanse for at den går til h..... hvis du kjører noen form for benchmark på den. Du kan laste ned WD's diagnoseverktøy her: http://www.wdc.com/support/download/dlg/dlgmaker.exe _________________ W2K XP1800+ A7V266E Raid 1024 DDR ram Matrox Me 450 [ Denne Melding var redigert av: kohi på 2002-01-05 02:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå