niva666 Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann! Jeg trenger litt info angående parfymer. har tenkt å kjøpe meg en ny parfyme for menn men vet ikke hvilken. Jeg vil ha en parfyme som lukter godt og viktigst av alt er at lukten skal holde seg lenge! Hadde armani mania men med den føler jeg at lukten forsvinner etter 30 min.... Derfor spør jeg dere om dere har gode råd til meg. viktigste er at lukten ska vare! og selfølgelig en god lukt. takker for svar Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan ikke hjelpe deg med spesifikke tips til parfyme, men alle sansene våres tilpasser seg langvarige stimuli. F.eks. hvis hvis du ankommer et støyfult miljø, svekkes intrykket av støy over tid. Det samme skjer med lukt, det kan være dette du opplever. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jean Paul. En flaske som er forma som en mann. Lukter lenge og godt Endret 28. oktober 2007 av Sempron Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Om du vil ha en som varer lenger, men ikke har en lukt som stinker kjemikalier så annbefaler jeg Bjørn Borg parfymen. Den lukter svakt, men veldig godt og lukter fra morgen til kveld. Som du ser er den på bildet rød. Tror dette er jenteversionen, for den jeg har er svart. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jean Paul. En flaske som er forma som ei dame. Lukter lenge og godt Signerer denne. Langvarig og god lukt, men jeg syns den er smule for sterk, så jeg bruker den ikke så ofte. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann! Jeg trenger litt info angående parfymer. har tenkt å kjøpe meg en ny parfyme for menn men vet ikke hvilken. Jeg vil ha en parfyme som lukter godt og viktigst av alt er at lukten skal holde seg lenge! Hadde armani mania men med den føler jeg at lukten forsvinner etter 30 min.... Derfor spør jeg dere om dere har gode råd til meg. viktigste er at lukten ska vare! og selfølgelig en god lukt. takker for svar Jean Paul. En flaske som er forma som ei dame. Lukter lenge og godt Bare legge til at hvis du skal ha Jean Paul for menn, kjøper du den forma som en mann. Er enig at den lukter godt og lukta holder ganske lenge. Heisann! Jeg trenger litt info angående parfymer. har tenkt å kjøpe meg en ny parfyme for menn men vet ikke hvilken. Jeg vil ha en parfyme som lukter godt og viktigst av alt er at lukten skal holde seg lenge! Hadde armani mania men med den føler jeg at lukten forsvinner etter 30 min.... Derfor spør jeg dere om dere har gode råd til meg. viktigste er at lukten ska vare! og selfølgelig en god lukt. takker for svar Jean Paul. En flaske som er forma som ei dame. Lukter lenge og godt Bare legge til at hvis du skal ha Jean Paul for menn, kjøper du den forma som en mann. Er enig at den lukter godt og lukta holder ganske lenge. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 makan til pirking da Hadde vist utovertiss flaska Sempron. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Lacoste holder lenge og lukter godt! Samme med Pumpa og Hugo boss. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Rød Lacoste er jo også et godt valg. Lukter godt, men jeg hvet ikke hvor lenge den lukter da enn fort blir vandt med lokta. Sempron Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 det at du bare lukter den i 30 min er jo for at når du har på deg en parfyme. så merker nesen din det. men når lukten er der konstant. så venner den seg til det. og så merker du den ikke lenger.. men den er der ! =) Lenke til kommentar
niva666 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 thnx folkens.. satse på jean paul eller lacoste da Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ditt tap:p Bjørn Borg!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Blir ikke mer mann enn Brut. Helst den originale Brut 33 på plastflaske. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Husk at du kjøper Eua de parfymè, istedenfor Eua de toalettè. Er ikke helt stø på fransk, men dere skjønner greia. Parfyme varer i alle fall lengere enn toalette, men det er også dyrere. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Pass på å prøve parfymene før du kjøper dem. Parfymen reagerer med huden, og en type hud skaper en heelt annen lukt enn en annen type hud. Og; skal love deg at uansett hvilke parfyme du kjøper kommer du til å venne deg til den slik at du ikke merker at den er der. Derfor er poenget at du aldri må begynne å spraye en ekstra "dusj" når du ikke merker at parfymen er der lenger- for selv om du er vant til den, lukter jo alle andre den fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå