melli123 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Først vil jeg si at jeg har liten eller ingen erfaring med å sette opp annlegg i en bil. Jeg har hatt 2 6x9 høytalere i hatthylla, og det er det. Nå tenkte jeg på å opppgradere det litt.Det er mange som sier at det er foran man må satse, og det er det jeg har tenkt til nå.Jeg er den typen som liker å spille dance i bilen. Jeg syns det er eneste stedet hvor man egentlig kan sette på en god dance låt, og på fest. Men i og med at jeg kommer til å spille mye av det, føler jeg at det å ha en god diskant kan være tingen som utgjør prikken over i-en.Jeg har sett på Morel.no, og egentlig funnet det jeg vil ha, men jeg kan jo høre her først, før jeg bestemmer meg.Morel Integra Ovation XO 5 - Dette er en 2-veis 5,25" Coax spiller.Morel MT 22 - dette er en 28mm diskant.Jeg har fra før av èn kanskje ikke altfor bra Kenwood forsterker og èn Kenwood 12"subJeg har også vurdert å kjøpe denne Pioneer spillernJeg vil selvfølgelig ha god lyd i bilen, men det jeg tenker først på er å få til et godt annlegg for dance.Dere ler vel kanskje litt nå, men det er noe med bil og dance asså. Det matcher på en måte.Men dette annlegget er ikke noe bestemt. Det er bare jeg som har sett litt rundt og funnet dette her. Kom gjerne med innspill, og kanskje noen andre ting som kan være bedre. Pris er ikke så veldig nøye, men det er stor forskjell på noe til 2000, og 5000 liksom. Jeg har regna på pris på dette her og regner med å måtte ut med ca 6-7 laken for alt sammen. Endret 21. mars 2017 av melli123 Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 kjøp deg morel dotech ovation komponentsett du det har jeg, og det låter knall Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hva er forskjellen? Du sier videre at det låter knall. VIl du utdype det? mvh Vegard Melsom Endret 28. oktober 2007 av Vegard Melsom Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Forskjellen er at en coax, alle rede har en diskant i seg, og du har tenkt å kjøpe en løs diskant til. Et komponent sett inneholder midbass/mellomtone, delefilter og diskanter. Jeg vet bare av omtale at Morel sine produkter er noe av det mer velåtende du kan komme over. Endret 29. oktober 2007 av Defus Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 vanskelig å BESKRIVE bilstereo med ord.. du bør skjønne at det beste er å HØRE det selv.. KNALL = spiller høyt, pent og reint.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Så det du mener er at jeg trenger kun å kjøpe det komp settet? Jeg har allerede en forserker og en sub. Har tenkt å kjøpe en god spiller i tillegg. Noen ting som jeg burde være oppmerksom på når jeg velger spiller? Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 inganger er jo viktig f.eks. om du skal brukke harddisk, mp3, cd OSV en annen ting er om det skal være innebygget equlizer men det er ikke must, bare greit og ha for musikk mer som du liker det... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ja er det noen spillere som utmerker seg og dere kan annbefale? Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har Pioneer DEH-P6900IB, og en iPod i handskerommet. Kan trygt anbefales! Er du derimot gammeldags av deg og drasser rundt på cd'er, og ikke har noen planer om å koble til en iPod så er spilleren du har sett på et godt valg. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 sykt digg utsende på den også da phax! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Ja det er stort sett inngangene som er forskjell på to spillerne, ellers så er de ganske like? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå