Gå til innhold

Endre adresse i Windows Live ID (Xbox 360 konto)

Lureren

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om det var mulig å endre adresse i Xbox 360... Når jeg taster inn email adressen min på konto detaljer, så kommer det automatisk opp at jeg bor i Hawaii(noe som er feil:P)... Men på email adressen min(når jeg går inn på msn hotmail) står det Bergen (som er riktig)... hvordan kan jeg endre adressen innpå Windows Live ID sånn at den finner fram at jeg bor i Bergen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke ..

Skulle gjerne gjort det selv pga jeg husker ikke passordet på min og ikke det hemmelige spørsmålet (svaret)

og det finnes ingen måter å fikse dette på..

Tror dere kan jeg få nytt passord av microsoft vis jeg ringer dem? og forteller problemet?

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Hei!

Lurte på om det var mulig å endre adresse i Xbox 360... Når jeg taster inn email adressen min på konto detaljer, så kommer det automatisk opp at jeg bor i Hawaii(noe som er feil:P)... Men på email adressen min(når jeg går inn på msn hotmail) står det Bergen (som er riktig)... hvordan kan jeg endre adressen innpå Windows Live ID sånn at den finner fram at jeg bor i Bergen?

Hvorfor a all verden vil du det? Er vel ikke akkurat positivt å bo i Bergen...

Må le, bare må le.

Lenke til kommentar

ok... men hvis jeg ikke får byttet, kan noe gale skje pga jeg har "falsk" adresse? Får jo ikke byttet til Norge, og vil ha Gold Membership, men vil ikke ta sjangsen på å bli bannet eller noe sånt... har en del gamer points i tillegg som jeg ikke vil miste:P

Lenke til kommentar
ok... men hvis jeg ikke får byttet, kan noe gale skje pga jeg har "falsk" adresse? Får jo ikke byttet til Norge, og vil ha Gold Membership, men vil ikke ta sjangsen på å bli bannet eller noe sånt... har en del gamer points i tillegg som jeg ikke vil miste:P

Har falsk adreese selv.. vis du mener du er fra et annnet sted på live konotoen kan du skifte lett men du blir "banna" en dag

Lenke til kommentar

Hehe... takker for alle svar hittil:) Men Microsoft kan vell ikke banne meg hvis gamer-kontoen fant selv "falsk" informasjon... er jo ikke min feil at det kom opp Hawaii:P Men bør jeg kjøpe Xbox Live? eller heller få fikset det før jeg kjøpte Xbox Live Gold?

Lenke til kommentar
Hei!

Hvorfor a all verden vil du det? Er vel ikke akkurat positivt å bo i Bergen...

Hva er så gale med Bergen? Uansett så har Bergen Paradis og Trodheim Hell, ;)

Lenke til kommentar
En kamerat fikk passordet til parentalmailen sin via MS kundeservice så skulle vel ikke være noe problem å ringe dem ang accounttrøbbel.

Er det bare å ringe MS så kan jeg få passordet på brukeren min?

PS! lureen det er ikke lov med bilder i signaturet

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...