Gjest Gjest_Luring_* Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg poster som gjest fordi det er mange som kjenner meg her på forumet. Problemet mitt er som følger: Jeg er plaget av tørre, flassende nipler etter seksuell omgang. Altså, da etter at han har sugd/sleiket på dem. De blir helt tørre, og begynner å flasse. Jeg har prøvd og smøre dem med vanlig fuktighetskrem, men det ser ikke ut til å hjelpe. Det jeg lurer på er om det er andre her som er plaget/har opplevd dette? Og evt. hva jeg kan gjøre med det? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har aldri opplevd dette. Men jeg ville nok tatt en liten tur til legen Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Samme med kjæresten min. Fortsett med kremen så bedrer det seg litt over tid. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Prøv med den feteste fuktighetskremen du finner. SPENol kan jo gjøre susen;-) Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Pattesalve , det funker på griser, og mora til ei venninne av meg er vist en hyppig bruker av dette produktet. (Egentlig så har jeg ikke noen erfaringer, men det KAN jo hjelpe? ) eller ? Endret 29. oktober 2007 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei, jeg har ingen erfaringer med dette. OT: Hanne og Ludde: :!: Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har ingen erfaringer med dette. OT: Hanne og Ludde: :!: Jeg syntes jo det virket logisk da :!: PATTEsalve... Det må da gå ann å smøre på en pupp fra eller til Endret 29. oktober 2007 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Luring_* Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vel, ok. Jeg får vel bare prøve. Takk for svar og tips! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Pattesalve helt klart. Selges over disk på Felleskjøpet Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Japp, det jeg sa jo. Holder en knapp på at pattesalve funker som fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg