Gå til innhold

Eye Of Judgment

Xillion

Anbefalte innlegg

Bestillte nettop eye of judgment pakka med cam, kort, spill osv på ebay. denne kostet meg 600 inkl shipping. På amerikanske nettsider slik som www.amazon.com så koster denne pakka rund 3-400kr. Her i Norge så får du pakka på en butikk til ca 1000kr.. Hvordan er det mulig med slike prisforskjeller?? Hvis de i amerika kan selge den for 3-400 kr og tjene penger på det så må jo de her i Norge tjene drit mye på det! blir litt pissed off av slikt, men men.. HEr dere ellers noen forventninger til dette spillet? det ser jo ganske nyskapende ut innenfor kortspill! uansett... :new_woot: GLEDER MEG!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp du kan trygt glede deg til The Eye of Judgement. Jeg har spilt nesten non stop etter jeg kjøpte det på fredag. Har aldri hatt noe sans for hverken brett eller kortspill, men denne greia her er jeg fullstendig hekta på.

Synd at pakken skal være så dyr her i landet ja, men man får da fatt i Eye før de andre da. ;)

Er det noen som har funnet ut hvor man kan få fatt i Theme og boosterpakker?

Lenke til kommentar
Er det noen som har funnet ut hvor man kan få fatt i Theme og boosterpakker?

fant noen på amazon.com...

noen som vet om de kommer i butikkene her til lands?

Fant i US ja, men de sender ikke til Europa. UK avdelingen fant jeg ikke noe. :(

http://www.amazon.co.uk/Sony-Computer-Ente...5340&sr=8-2

På den siden er det også linker til Theme Decks og Booster packs.

Ps. Veldig mange staver Judgment feil. De skriver Judgement. Det skal altså være Judgment.

Lenke til kommentar
hvordan funker Playstation Eye? er det bra? bra bilde osv?

Ja det er det nok. Tror bildet er drit bra men Eye Of Judgment er altfor dyrt spør du meg. :thumbdown:

Det går vel an å kjøpe Eye separat?

hvordan funker Playstation Eye? er det bra? bra bilde osv?

Ja det er det nok. Tror bildet er drit bra men Eye Of Judgment er altfor dyrt spør du meg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Får man kjøpt ekstra kort osv ? Blir det sånn at man kan kjøpe disse kortene eventuelt i butikker som andre vanlige samlekort..? Eller er det bare de 38 korta som er i EOJ pakka...

Jepp. Det selges Boosterpacks.

Det selges 5 theme decks som er bygget rundt, earth, wood, fire, water og biolith.

Det kommer videre i framtiden til å bli laget flere og flere kort.

Et themedeck koster vel ca 99,- og inneholder 30 kort.

Boosterpacks inneholder 8 kort.

Totalt finnes det vel så langt mer enn 150 forskjellige kort vil jeg tro. Men det er bare en kvalifisert gjetning basert på theme decks og boosterpacks.

Lenke til kommentar
Husk at den norske staten tar latterlig mye i skatter og avgifter. Flere ganger mere enn (alle) andre land gjør... Sånn er det dessverre her i Norge og vi må bare venne oss til at alt skal koste dobbelt så mye her enn andre steder..

[sarkasme/ironi=on]

Ja, også den dyre strømmen, og dere betaler pr liter vann dere bruke. For ikke å snakke om den lille grensen på 200,- for momsfri innførsel fra utlandet.

Og de dyre rundtstykkene til 1.50,-, de dyre heiskortene til skitrekkene og ikke minst at norge er et av de dyreste land på datautstyr og el-artikler.

[sarkasme/ironi=off]

Mvh

En som har flyttet til Danmark hvor vi har en strømpris på nær 3-5 ganger mer enn Norge. Vi betaler pr liter vann vi bruker, handler vi fra VGP, Play Asia eller noen andre utenfor EU, så er grensen 80,-

Heiskort selger de ikke her, og et rundstykke koster 5,-.

Alt er så dyrt i Norge. Buhu!

Stakkars

Kom hit og test en skatteprosent på 46-48% på en nomallønn, og se hva du har reist fra.

Det har i alle fall jeg opplevd.

Syntes også tidligere Norge var et uffamei-land og alt var dyrt, men når man får testet andre land, og andre ting, så skjønner man hvor godt man har det i Norge.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

kjøpte Eye of Judgement på elkjøp i dag for kr 599,-. Det er det billigste jeg har sett det til nå, og hadde egentlig mest lyst på kameraet, men siden jeg fikk med spillet og så måtte jeg jo prøve det, men jeg skjønner ikke det spøtt av det.

kan sikkert lese meg frem til svaret, men om noen her føler "juleånden" og vil i all enkelthet fortelle meg grunnprisnippene så hadde det vært til stor hjelp.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...