Gå til innhold

iPOD alternativ software?

Anbefalte innlegg

HEi. Jeg har iPOD 10GB for Windows. Jeg er meget fornøyd, men irriterer meg over softwaren som følger med. Det irriterer meg at jeg på installere det MusicMatch-greiene som integrerer seg i hele windows. Dessuten skulle jeg øbske jeg kunne organisere iPODen i mapper.

Altså, finnes det noen annen tredjeparts programvare til å overføre til iPODen o.l?

Og går det an å få iPODen til å ikke organisere etter iD3-taggene?

Takk for alle tips og forslag

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under installasjonen av MusicMatch Jukebox kunne du nok velge hvor integrert programmet skulle være. Jeg bruker det ikke til noe annet enn iPod, det ligger ikke i bakgrunnen, så det kan du nok velge i innstillingene.

Jeg er blitt vant til MMJB og syns det er et veldig bra program, har du ikke den nyeste versjonen vil jeg anbefale deg å oppdatere (Options -> Update Software).

Mapper kan du nok ikke lage, men spillelister er jo veldig greit. ID3 må brukes, jeg bruker Track Tag-editoren i MMJB en god del - det er mye du kan gjøre med den!

Du kan jo uansett prøve ephPod og se om du liker den bedre. XPlay koster penger. Ellers anbefaler jeg http://www.ipodlounge.com og forumet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...