skvallerkaal Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei, får bare digital ut til å virke med 2 høytalere. I kontroll panelet til lydkortet står det at digital ut er begrensa til 2 høytalere eller hodetelefon i XP. Jeg får jo fint DD og DTS i Vista men ikke i XP, noen som vet en workaround eller en annen måte å få spdif passthrough på dette kortet i WinXP? Installerte Vista igjen, men er ikke spesielt glad i dette OS`et enda så håper virkelig det finnes en fix eller noe for dette problemet. Har testa i alle slags spillere og med alle slags codecs/settings btw. Hilsen Weed Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Du kan prøve open source driverne som er laget til chipsettet på lydkortet ditt. Lenke til kommentar
a-beck Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 jeg tar opp igjen denne tråden ettersom jeg har nøyaktig samme problemet. Får lyd i stereo , men prøver å spille filmer i ac3 kommer det bare en forfærdelig bråk i høyttalerene! skjønte ikke helt den linken over.. bruker xp 32 bit. hvilke av linkene skal jeg velge ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå