skaalen. Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Da var det min tur da! Program: Realease your potential. Kjørte grunnprogram, ekstrem forbrenning og grunnprogram gien dvs 20 uker, hvorav 2 uker var pause. Kosthold: 5 måltid: havregryn og melk til frokost, kjøtt eller fisk til middag, og tunfisk + pasta/ris til de resterende måltidene. Alder: 17 (1991) Før bildet er tatt for 20 uker siden. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Utrolig bra bavac! Sinnsykt bra progresjon på under et halvt år. Skulle ønske jeg hadde sluppet å gå ned 25 kg før jeg kunne starte å bygge meg ordentlig opp Har lagt meg på et litt slappere program etter at jeg kom meg ned til vektmålet, skal kjøre litt på igjen om en stund, men for tiden vil jeg spise litt normalt igjen etter en så lang tid på labert kosthold. Kan ikke skakkjøre seg helt. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk takk, det varmer Helt sykt mye du gikk ned da! Var det mye muskler igjen når du hadde slanka bort alt da? Merka selv at jeg måtte bygge opp muskelmassen endel etter jeg var ferdig med forbrenningen. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Takk takk, det varmer Helt sykt mye du gikk ned da! Var det mye muskler igjen når du hadde slanka bort alt da? Merka selv at jeg måtte bygge opp muskelmassen endel etter jeg var ferdig med forbrenningen. Ja det var en del igjen, trente jo styrke hver gang jeg trente så det ble ikke bare fettforbrenning. Men er ganske fornøyd for tia, begynner å få den atletiske kroppen jeg er ute etter:D Vil bare ha litt mere muskelmasse og holde meg på lav fett % så er jeg rimelig fornøyd. Men som alle vet blir man jo aldri helt fornøyd og man blir aldri helt ferdig. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 syns jeg har hatt fremgang på 6-7 mnd. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Veldig bra fremgang spør du meg! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Ja, stor frammgang der! Mye mer definerte muskler og mindre fett%, bra jobba! For å ikke snakke om brunere! Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 takk takk, er vel kanskje litt smal over rompa Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Man kan jo ikke helt se hvor stor fremgangen er siden det første bildet er tatt i et sterkt lys med en dårlig pose. Men alt i alt, så ser jeg fremgangen selv om første bildet er dårligt. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Her er da noen bilder fra kanskje en måned etter at jeg begynte å trene, til nå. Er ikke helt sikker på hvor lenge jeg har trent, 4-6 måneder tenker jeg. veit at jeg flexer på de siste bildene, men jeg selv mener at det er forskjell. Skal fortsette med å trene, så legger inn noen nye bilder da jeg har fått sixpack, og litt mere muskler; ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Veldig stor forskjiell pyrion. Bra jobba. En stor takk til Bavac, for anbefaling av Release your potential programmet. Gratis var det og Skal muligens teste det selv. Får laste opp noen bilder snart jeg også. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Utrolig hvor vanskelig det for noen å ta en kjapp google. Det lå til og med øverst på treff-listen, når jeg testet for moro skyld. www.tn.no Har selv gått igjennom grunnprogrammet. Anbefales i aller høyeste grad. -------- Pyrion, kjempebra fremgang. Stå på! Endret 5. juni 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 syns jeg har hatt fremgang på 6-7 mnd. og hvilket program brukte så du? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Det er ikke programmet som er viktigst. Det er hva du gjør ut av det som betyr noe for resultatene Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 En annen ting som er verdt å nevne er at et program som fungerer på en person, ikke trenger å fungere bra på en annen. Men det er selvsagt interessant å få vite hvordan han har trent, fordi han har hatt god progresjon. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 På utrente mennesker vil stort sett alle programmer gi god framgang med innsats og viljestyrke! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Liten update siden sommern er her. Har hat litt ferie et par uker i sommer så kjente det litt i noen øvelser når jeg starta igjen. Har også slutta å trene så veldig seriøst, trener kanskje 2 dager i uka, og spiser som ei ku, er så lei av å spise veldig sundt. Men blir vell å trene hardere og gå tilbake til et bedre kosthold senere. Men her er nye bilder fra sommerformen. Liker ikke helt lyssettinga, men det ble bra nokk. Hvordan er ble resten av folkets resultater til sommern da? Endret 26. juli 2008 av OddZen Lenke til kommentar
Svennii Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 syns jeg har hatt fremgang på 6-7 mnd. noe bedre framgang enn det høres vanskelig ut. stå på Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Da har man før bildene. Kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå