Gå til innhold

Progresjonsbilder! Bilder før du starta å trene, til idag. (Motivasjonstråd)


Anbefalte innlegg

Da var det min tur da!

 

Program: Realease your potential. Kjørte grunnprogram, ekstrem forbrenning og grunnprogram gien dvs 20 uker, hvorav 2 uker var pause.

 

Kosthold: 5 måltid: havregryn og melk til frokost, kjøtt eller fisk til middag, og tunfisk + pasta/ris til de resterende måltidene.

 

Alder: 17 (1991)

 

Før bildet er tatt for 20 uker siden.

post-76488-1210797235_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig bra bavac!

Sinnsykt bra progresjon på under et halvt år.

Skulle ønske jeg hadde sluppet å gå ned 25 kg før jeg kunne starte å bygge meg ordentlig opp :roll:

Har lagt meg på et litt slappere program etter at jeg kom meg ned til vektmålet, skal kjøre litt på igjen om en stund, men for tiden vil jeg spise litt normalt igjen etter en så lang tid på labert kosthold. Kan ikke skakkjøre seg helt.

Lenke til kommentar
Takk takk, det varmer :)

 

Helt sykt mye du gikk ned da! Var det mye muskler igjen når du hadde slanka bort alt da? Merka selv at jeg måtte bygge opp muskelmassen endel etter jeg var ferdig med forbrenningen.

 

Ja det var en del igjen, trente jo styrke hver gang jeg trente så det ble ikke bare fettforbrenning.

Men er ganske fornøyd for tia, begynner å få den atletiske kroppen jeg er ute etter:D Vil bare ha litt mere muskelmasse og holde meg på lav fett % så er jeg rimelig fornøyd.

Men som alle vet blir man jo aldri helt fornøyd og man blir aldri helt ferdig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her er da noen bilder fra kanskje en måned etter at jeg begynte å trene, til nå.

Er ikke helt sikker på hvor lenge jeg har trent, 4-6 måneder tenker jeg.

 

veit at jeg flexer på de siste bildene, men jeg selv mener at det er forskjell.

Skal fortsette med å trene, så legger inn noen nye bilder da jeg har fått sixpack, og litt mere muskler; )

post-120702-1212609962_thumb.jpg

post-120702-1212610040_thumb.jpg

post-120702-1212610146_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liten update siden sommern er her.

Har hat litt ferie et par uker i sommer så kjente det litt i noen øvelser når jeg starta igjen.

Har også slutta å trene så veldig seriøst, trener kanskje 2 dager i uka, og spiser som ei ku, er så lei av å spise veldig sundt. Men blir vell å trene hardere og gå tilbake til et bedre kosthold senere.

Men her er nye bilder fra sommerformen.

 

Liker ikke helt lyssettinga, men det ble bra nokk.

 

post-55110-1217084614_thumb.jpg

 

post-55110-1217084635_thumb.jpg

 

Hvordan er ble resten av folkets resultater til sommern da?

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...