OddZen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Som mange av dere som trener vet er bilder som du tok før du startet å trene veldig motiverende å se på, ihvertfall når du ser hvor langt du har kommet fra dag 1 til idag. Det er også veldig moro å få tilbakemeldinger. Positive og negative tilbakemeldinger hjelper i aller høyeste grad på motivasjonen, og det gjør at du vil gjøre ting enda bedre og trene hardere. Denne tråden er for å poste progresjonsbilder av deg selv, og gi tilbakemeldinger hva som kan gjøres bedre. Husk å alltid legge ved gamle bilder og nye bilder slik av vi enkelt kan se framgangen i treningen din. Det er forskjellig formål vi har med treningen vår, noen vil bli stor, noen vil se bra ut og noen vil få bort masse overflødig fett, så tråden er for alle. Vi er alle igjennom faser i livet hvor vi kanskje sliter med sykdom og annet, så det er fritt fram å poste bilder fra før dere ble syk, når dere hadde vært syk, og startet å trene dere opp igjen. Vær så snill å hold deg til topic så kan det hende at tråden kan leve lenge og bli en bra motivasjonsfaktor for oss alle! Endret 28. oktober 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Starter selv med å slenge ut noen bilder av meg selv. Jeg startet å trene etter nyttår i år, med det formålet å få en bra kropp slik at jeg kan føler meg bra med den kroppen jeg har, og at jeg ikke skal slite med problemer som kommer med en dårlig trent kropp. Det gir også selvtillit å ha en bra kropp så det spilte også inn. I Januar satte jeg det målet etter å ha sett på diverse sider av folk som hadde gått fra en dårlig kropp til rene fitness folka. Det ga meg motivasjon til å starte selv. I starten gikk det veldig tregt med meg, og jeg måtte presse meg selv ut av stolen. Men etterhvert følte jeg meg direkte dårlig av å ikke ha fått trent, så da gikk det lettere. Jeg har kjørt kardio på sykkel og fult kroppsprogram hver gang jeg trener, og har jogget innimellom. Litt varierende om hvor mye jeg trener, i starten trente jeg 2 ganger i uka, men i det siste prøver jeg å holde meg til ihvertfall 2 ganger styrke/kondisjon i uka, pluss at jeg spiller volleyball 2 ganger i uka. Starter med 2 bilder fra Januar 07 før jeg starta å trene: Og 2 Bilder som er tatt nylig, skulle fått tatt et fra sia også men det glemte jeg, får komme senere: Februar 08: Juli 08: Om dere flexer er opp til dere selv, jeg velger å ikke flexe siden mitt gamle bilde er unflexa:D Endret 26. juli 2008 av OddZen Lenke til kommentar
samejens Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Morsomt å se forskjellen! Skal gjøre det selv nå når jeg begynner imorgen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Uff. Skulle bare ønske at jeg tenkte på det samme når jeg begynte å trene. Endret 28. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ta bilde nå da, så slipper du angre neste år. Jeg sliter mest med å finne passende bakgrunn. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har gjort det ja, tok et par i forrige uke. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Er bare å ta bilde hvor som helst, i stua, på rommet ditt, på treningssenteret. Er ikke bakgrunnen som vi er interessert i :!: Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er imponert, ser ufattelig bra ut! Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Gone Endret 14. desember 2007 av The Game Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Her er mine "før bilder". Når jeg er ferdig med den siste treninga dette programmet, skal jeg laste opp nye. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Gleder meg til å se videre resultater Er hardt i julebordstia, har nettop vært på 3 dagers konferanse hvor det flommet over av mat, og er i tillegg 3 julebord Give me strength! Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Gjør da ingenting med julebord? Mye kjøtt og grønnsaker Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Får håpe det er på menyen som er bestilt Men en gang i blant er det lov til å skeie ut, og jeg har tydeligvis ikke tatt skade av den siste tids storinntak, viser siste målinger Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vintertid er bulketid. Har vel sikkert noen før bilder jeg kan grave frem, men skal få en skikkelig bra etter resultat først, mao må det litt vårdeffing til først I slutten av mai bør vi begynne å snakke i følge planen så langt.... Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Får slenge opp noe jeg også, nytt år nye muligheter! Endret 29. desember 2007 av Gavrilo Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Folkens! Syntes det hadde vært moro å sett framgangen siden sist gang dere tok bilder til idag Har selv oppdatert med årets februar bilder, jeg har vært veldig slapp i det siste både på matfronten og treningsfronten. Dette mye på grunn av at har nettopp fått ny jobb og jobber veldig mye. Har startet å trene på SATS siden sist gang, og det var et stort skritt fra bare en sykkel og noen dårlige apparater nede i et slitent trenings rom på skolen. Har merket at jeg får mer ut av treningen etter det Men syntes jeg ser god forskjell og jeg nærmer meg der jeg vil være. Litt større og mer markerte muskler, og litt lavere fett %. Lavere fett % fokuserer jeg ikke på før til sommeren. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Her er min forandring 7 mnd med trening først 1 mnd, så 4 mnd pause ca.. så 6 mnd frem til nå. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Ser stor framgang der ja Vokst veldig i muskler og V-formen begynner for alvor å ta form. Likte godt skulder og overarmene. Har du bilder fra framsiden? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Takker Fremsiden er ikke mye å skryte av enda Driver å deffer så skal ta et bilde der når sommern nærmer seg. Har ikke six packen helt inne enda, men nærmer seg Har slitt endel med bryst før, men det har begynt å komme seg så blir nok snart fremsidebilde og Endret 31. mars 2008 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Huff, får komme med bilde av fronten da Jeg har vært sjuk i 1 mnd nå så da ser fronten min slik ut: Får håpe den kommer seg til sommern, etter russetida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå