Ej_bruker Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvilke Motherboard passer med Intel Celeron 2,8 ghz? Hvor får man kjøpt de? Og hvor får man kjøpt Intel Celeron 2,8ghz? Er det noen som vet, eller kan hjelpe til? Sliter skikkelig:p Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 S775 bør passe til den cpuen, men hvorfor akkurat celeron? Hvorfor ikke kjøpe en billig core 2 duo istedet? Lenke til kommentar
Ej_bruker Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Fordi jeg er "stuck" med en sta venn av meg som ikke vil bare kaste datamaskinen sin på søppeldynga. Som har en defekt CPU(muligens Hovedkort), som denne og vil gjerne hvor jeg kan få tak i denne og i tilfellet hovedkortet? Does anyone knowww? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det kan være socket 478 eller 775. Finn først ut av hvilken sokkel hovedkortet har, så er det lettere å finne noe som passer. Last ned CPUZ, det forteller hva man har av CPU og hovedkort pluss annet. Lenke til kommentar
Eriksf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det kan være socket 478 eller 775. Finn først ut av hvilken sokkel hovedkortet har, så er det lettere å finne noe som passer. Det er vel mast sansynlig en 478 socket, jeg har en slik nå som jeg kjører på et Asrok P4V88+ den heter Intel D335J 2.8ghz Erik Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Godt mulig. Men det finnes en model 336 som er for socket 775. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå