Are.......... Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dere må nok klare dere uten meg. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 Noen andre får bare ta ansvaret og invitere alle som skal være med. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Kan sikkert ta på meg ansvaret å invite tiol et party, men selve organiseringen av games og slikt tror jeg noen andre får gjøre. Har en kamerat på besøk også så synes han bør få være med. Endret 2. november 2007 av Tinmar Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har sendty invites nå så det er bare å joine! Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Ble det noe av det i går? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kom ingen når jeg inviterte ihvertfall, men ble littt spilling med Morten da owner og sgt Ersland. Får håpe det blir bedre neste gang og at folk møter opp. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Fredager og lørdager er dager hvor folk gjør ting da. Jeg dro på lan med "Are......" for eksempel. Visste ikke om lan'et før noen dager før, bare. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Da bør man kansje ikke skrive seg opp da, viss man ikke har planene klare Endret 3. november 2007 av Kjell Fisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vi har vel strengt tatt en egen Sticky tråd for avtaling av spill som heter Halo 3 - Spille online? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Vi har vel strengt tatt en egen Sticky tråd for avtaling av spill som heter Halo 3 - Spille online? Du er vel strengt tatt ikke en moderator? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som er med på spilling denne fredagen? Hadde vært morro hvis vi hadde vært mange. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi har vel strengt tatt en egen Sticky tråd for avtaling av spill som heter Halo 3 - Spille online? Du er vel strengt tatt ikke en moderator? Nei, men jeg skjønner at vi ikke trenger 2 tråder om samme emnet. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som er med på spilling denne fredagen? Hadde vært morro hvis vi hadde vært mange. Jeg er med. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nei, men jeg skjønner at vi ikke trenger 2 tråder om samme emnet. UberGoliath har nok sett denne tråden og bestemt at den får leve, så. Hvis ikke han har sett den er det i hvert fall godt gjort! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi går nå over til å bruke stickytråden rundt halo3 online : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg