jampe5896 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Lurte på om det er mulig å legge inn musikk og filmer på xbox360 via PC-en! Bruker Xbox360 i bilen kjønner dere! Lenke til kommentar
X-ander Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kobler til en bærbar harddisk som jeg har musikk og filmer på Lenke til kommentar
hmz Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 X-ander, du bruker en ekstern harddisk med musikk og filmer på sier du, funker DivX osv nå på Xbox360? Husker det var noe stress før for å få dette til... Lenke til kommentar
jampe5896 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kobler til en bærbar harddisk som jeg har musikk og filmer på Okey, men jeg tenkte på å legge det inn på den hd'en som er på xbox'en! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kan da streame mp4-filer fra mobilen din Funker fett det. Bra kvalitet blir det også. Selv ble jeg nokså overrasket. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Musikk kan du legge inn. Bare å sette inn en CD du liker å trykke på rip music. Video må du nok lagre på en ekstern HDD. Men Amored, hvordan streamer du fra mobilen? Kan du gjøre det uten kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå