Myou Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hallo. Skulle til å kopiere en fil fra en over nettverket nå, og fikk feilmeld først om at det ikke var nok diskplass, og jeg sjekket det opp og fant ut at jeg hadde for lite plass, jeg slettet div saker jeg ikke skulle ha og fikk nå nok plass til å kopiere over filen 2 ganger. Men får fortsatt samme feilmeld. samme skjer hvis jeg prøver med den andre disken. Det er en iso fil på 4,35 gb. Noen som kanskje vet hva som er feil? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei, mest trolig så har du FAT/FAT32 på disken dis som du skal kopiere til. Hvis du skal kopiere filer over 4gb må du ha NTFS på denne. Du kan konvertere denne med følgende: CONVERT volume /FS:NTFS hvor volume er disken din, f.eks f: Lenke til kommentar
Myou Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jaha, men er det noe forskjell på FAT/FAT32 og NTFS? påvirker det systemet negativt hvis jeg konverterer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er jo den vesentlige forskjell at NTFS kan ta filer over 4 GB, noe FAT32 ikke kan. Hvis du bare bruker Windows (ikke Mac eller Linux) så er det ikke noe å lure på, bruk NTFS. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 NTFS er bedre, men har dårlig bakoverkompatibilitet mot tidligere windowsversjoner og andre OS. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Har hatt disker med samme problem. Men rett filsystem. Har bare formatert partisjonene da Endret 29. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ok. takk for hjelpen. Betyr det at saken er løst? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Mm, vel. spurte han om han kunne brenne filen til meg på dvd siden han bodde rett under meg. Venter med å konvertere sånn før jeg virkelig må det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå