Gå til innhold

Kongen av Queens på DVD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel kanskje bare Norge som henger etter som vanlig. Men, det har ikke vært slik med "Alle elsker Raymond", så jeg kan ikke si jeg skjønner hvorfor det egentlig skulle være noen forsinkelse på dette. Du får sende mail til en eller annen nettbutikk og spørre da veit du. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

TV3 sender alt i reprise, og holder seg til sesong 1-5. TV2 sender også alt i reprise, men her fra sesong 6-8, snart 9.

Platekompaniet selger DVD'ene fra sesong 1-4 tror jeg det meste jeg har sett. Men er du ekte fan, da kjøper du kolleksjonsboksen utformet som Dougs truck med alle 9 sesongene og en haug med ekstramateriale. Koster lite hvis du kjøper den fra amazon.com, ebay.com eller lignende. Platekompaniet vil også selge den, men for en pris til 2000,-.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kelner : Phil , party of 5 ?

Doug : Phil who ?

Kelner : Phil....McCracken ?

Doug : Not without a dinner & drink first !

Så inn i helvete morsomt loooooooooooooooooooolllll !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Simpsons kommer jo ut så godt som samme dag i Norge som i USA, mens Stargate SG-1 har 10 sesonger i USA og den første sesognen kommer i januar/februar i Norge. :confused:

Say what? Kommer Simpsons ut samme dag i Norge som i USA? Siden når skjedde det? Jeg trodde vi hang årevis på etterskudd..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...