Chivas Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hva som skjer med DVD'ene til Kongen av Queens?? I utlandet har de jo gitt ut rundt 10 sesonger, mens kun sesong 1 og 2 i Norge..?? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er vel kanskje bare Norge som henger etter som vanlig. Men, det har ikke vært slik med "Alle elsker Raymond", så jeg kan ikke si jeg skjønner hvorfor det egentlig skulle være noen forsinkelse på dette. Du får sende mail til en eller annen nettbutikk og spørre da veit du. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 De er ikke gitt ut med norsk tekst, med unntak av de 2 første sesongene. Platekompaniet skaffer alle for deg, men det må bli som import Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet hvor mange sesonger som er sendt på Tv2/Tv3 i Norge? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Simpsons kommer jo ut så godt som samme dag i Norge som i USA, mens Stargate SG-1 har 10 sesonger i USA og den første sesognen kommer i januar/februar i Norge. Endret 14. november 2007 av Groening Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 TV3 sender alt i reprise, og holder seg til sesong 1-5. TV2 sender også alt i reprise, men her fra sesong 6-8, snart 9. Platekompaniet selger DVD'ene fra sesong 1-4 tror jeg det meste jeg har sett. Men er du ekte fan, da kjøper du kolleksjonsboksen utformet som Dougs truck med alle 9 sesongene og en haug med ekstramateriale. Koster lite hvis du kjøper den fra amazon.com, ebay.com eller lignende. Platekompaniet vil også selge den, men for en pris til 2000,-. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Kelner : Phil , party of 5 ? Doug : Phil who ? Kelner : Phil....McCracken ? Doug : Not without a dinner & drink first ! Så inn i helvete morsomt loooooooooooooooooooolllll ! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 OBS OBS Bare en påminnelse.. Tv2 har ved midnatt sesongpremiere på siste sesong av Kongen av Queens. Så ikke kryp til køys enda! Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, jeg sier meg enig med trådstarter: er det INGEN som vet når releasedatoer på sesong 3, 4, 5 osv. slippes ut på DVD Sone 2? Faen altså, er så hugen på resten av serien på DVD nå, haha, sett sesong 1 og 2 i løpet av en ukes tid nå. Herlig serie. Lenke til kommentar
enoj Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Simpsons kommer jo ut så godt som samme dag i Norge som i USA, mens Stargate SG-1 har 10 sesonger i USA og den første sesognen kommer i januar/februar i Norge. Say what? Kommer Simpsons ut samme dag i Norge som i USA? Siden når skjedde det? Jeg trodde vi hang årevis på etterskudd.. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser på CDON at sesong 3 av Kongen av Queens slippes 26/3. Dette er nordisk utgave med norsk teksting. Det går an å forhåndsbestille boksen, den koster bare 169,- ! Lenke til kommentar
reverto Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er litt usikker på antallet, men platekompaniet har en del inne. Som nikko skriver så tror jeg de har 1 til 4, om ikke til og med den femte. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joda, men det er sone 1 uten norsk teksting. For de av oss som er avhengig av oversettelse er foreløpig kun sesong 1 og 2 tilgjengelig, vi gleder oss til sesong 3 i mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå