Gå til innhold

Det usynlige sokkemonsteret og alle dets venner

L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg har noen usynlige venner. Han ene bor i vaskemaskinen min. Han kaller jeg Sokkemonsteret. Det er fordi han av en eller annen grunn finner stor glede i å spise en sokk av hvert par jeg legger inn der. Utenom det så er han ganske harmløs.

Sokkemonsteret har også et par venner. Kleshenger-monsteret er den ene vennen hans. Kleshengermonsteret er ikke så plagsom som Sokkemonsteret. Det eneste Kleshengermonsteret gjør er å snike seg inn i kleskapet mitt og legge igjen sånne kleshengere av ståltråd. Jeg sverger, jeg har ALDRI tatt med meg en eneste slik henger, men likevel så flyter det over av dem inni der.

Sokkemonsteret og Kleshengermonsteret kan være litt plagsomme noen ganger, men de er ingenting i forhold til neste mann på lista; Lommebokmonsteret.

Lommebokmonsteret er direkte ondskapsfullt! Jeg kan overleve å måtte gå med to umake sokker en gang i blandt, men det Lommebokmonsteret gjør, det er utilgivelig.

Lommebokmonsteret bor, som navnet tilsier, i lommeboka di. Han er en sleip jævel. Det han gjør er at når du er på byen så stjeler han alle pengene dine. Og ikke nok med det! Han gir deg noe tilbake... Men det er ikke en hyggelig liten presang! Neida. Det han gir tilbake er hodepine, kvitteringer fra barer du ikke kan huske du har vært på og i enkelte tilfeller så sørger han tilogmed for at du på en eller annen måte ikke slipper inn de samme stedene du har fått kvittering fra lenger.

Er det flere enn meg som kjenner disse usynlige vennene? Eller kanskje noen som har erfaring med noen andre skumlinger?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er stygt plaget med et rotemonster.

Han roter i sakene mine, knyter sammen alle ledningene mine og han røyter hele tiden slik at det blir hybelkaniner over alt.

Edit: Og så slenger han fra seg godteripapir over alt.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Jeg har merket mer til både sokkemonsteret og rotemonsteret de siste månedene etter at jeg flyttet for meg selv.

Det virker som mammaer har en god kur mot begge disse, kanskje jeg skal ringe å spørre.

Lommebokmonsteret er jeg såpass på kant med, at jeg ikke en gang vil kommentere det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...