pedsti Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei, jeg har en pc her som jeg har et problem jeg ikke finner ut av. Etter at PC-en nettopp er blitt skrudd på funker alt fint. men etter en stund skrur bare tastaturet og musen seg helt av. Er ikke trådløst eller noe slikt, men virker som om PC-en menner de er koblet fra. Får 0 respons på skjermen uansett hva jeg gjør, den vil rett og slett ikke røre seg. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du mener at skjermbildet fryser? Går klokka nede til høyre? Hvis den ikke gjør det, så har du et hw problem med mere enn mus/tast Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 det vet jeg faktisk ikke. tror det bare er musa og tastaturet. men skal få sjekket det i løpet av helga. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 det vet jeg faktisk ikke. tror det bare er musa og tastaturet. men skal få sjekket det i løpet av helga. Vi venter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå