vegkaar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg skal ha særemne på skolen og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal lese. Har spekulert i om jeg kan lese noe musikkrelatert. Forslag noen? Endret 12. november 2007 av vegkaar Lenke til kommentar
Tonnnn Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei.Jeg skal ha særemne på skolen og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal lese. Har spekulert i om jeg kan lese noe musikkrelatert. Forslag noen? Jeg har valgt å lese 3 bøker til anne b ragde: Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Å ligge i grønne enger. Men har ikke funnet en problemstilling enda! Noen som har noen tips? Blir veldig glad for svar:) Er det forresten noen som har lest bøkene og lyst til å kommentere dem?? kjør på Lenke til kommentar
parleur Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hei.Jeg skal ha særemne på skolen og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal lese. Har spekulert i om jeg kan lese noe musikkrelatert. Forslag noen? Jeg har valgt å lese 3 bøker til anne b ragde: Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Å ligge i grønne enger. Men har ikke funnet en problemstilling enda! Noen som har noen tips? Blir veldig glad for svar:) Er det forresten noen som har lest bøkene og lyst til å kommentere dem?? kjør på Jeg og skal lese Anne B Ragde! Skal skrive en analyse av forfateren og skrive referat/analyse av kun to av bøkene. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg og kjæresten samarbeidet om særemnet vårt. Vi tok for oss møte mellom to kulturer og valgte bøkene 'Izzat - For Ærens Skyld', 'Mitt Liv Som Ola Noman' og 'Pakkis'. Fikk en 5'er. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Jeg og kjæresten samarbeidet om særemnet vårt. Vi tok for oss møte mellom to kulturer og valgte bøkene 'Izzat - For Ærens Skyld', 'Mitt Liv Som Ola Noman' og 'Pakkis'. Fikk en 5'er. Hmmm, Gurkhan. Hørtes faktisk interessant ut. Kan du fortelle litt mere hva dere skrev om, hvordan dere vinklet det osv? Takker for svar;) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg og kjæresten samarbeidet om særemnet vårt. Vi tok for oss møte mellom to kulturer og valgte bøkene 'Izzat - For Ærens Skyld', 'Mitt Liv Som Ola Noman' og 'Pakkis'. Fikk en 5'er. Hmmm, Gurkhan. Hørtes faktisk interessant ut. Kan du fortelle litt mere hva dere skrev om, hvordan dere vinklet det osv? Takker for svar;) Prøver en bump. Hadde også vært interessert i å vite hvordan dere gjorde dette. Jeg har lyst å skrive om kulturforskjeller / møte mellom kulturer i nyere tid, men det er et så utrolig stort emne, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har lyst å fokusere på forskjeller mellom asia/norge (levestiler og normer). Forslag til hvordan jeg kan gå frem? Skal ha en prosjektplan ferdig til Lørdag, med litteraturliste (bøker jeg skal lese) og det hele. Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg valgte å ha et forfatterstadium av Jon Ewo. Leste 3 ungdomsromaner "Uten Filter" "Jeg var 16 da jeg forstod hva en mann må gjøre" og "Etterpå er du en helt annen mann" Meget bra bøker, var artig å lese. Min innlevering ble på over 30 sider. Var meget enkelt å skrive når det var artige bøker. Men har ikke fått den tilbake enda Endret 13. desember 2007 av Kimz88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå