Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Norsk - særemne (Trenger hjelp til valg av tema/forfatter)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg skal ha særemne på skolen og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal lese.

Har spekulert i om jeg kan lese noe musikkrelatert.

Forslag noen?

Jeg har valgt å lese 3 bøker til anne b ragde: Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Å ligge i grønne enger. Men har ikke funnet en problemstilling enda! Noen som har noen tips? Blir veldig glad for svar:)

Er det forresten noen som har lest bøkene og lyst til å kommentere dem?? kjør på:p

Hei.

Jeg skal ha særemne på skolen og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal lese.

Har spekulert i om jeg kan lese noe musikkrelatert.

Forslag noen?

Jeg har valgt å lese 3 bøker til anne b ragde: Berlinerpoplene, Eremittkrepsene og Å ligge i grønne enger. Men har ikke funnet en problemstilling enda! Noen som har noen tips? Blir veldig glad for svar:)

Er det forresten noen som har lest bøkene og lyst til å kommentere dem?? kjør på:p

Jeg og skal lese Anne B Ragde! :p Skal skrive en analyse av forfateren og skrive referat/analyse av kun to av bøkene.

Jeg og kjæresten samarbeidet om særemnet vårt. Vi tok for oss møte mellom to kulturer og valgte bøkene 'Izzat - For Ærens Skyld', 'Mitt Liv Som Ola Noman' og 'Pakkis'.

Fikk en 5'er. :)

Hmmm, Gurkhan.

Hørtes faktisk interessant ut. Kan du fortelle litt mere hva dere skrev om, hvordan dere vinklet det osv? :p

Takker for svar;)

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

• 1 måned senere...
Jeg og kjæresten samarbeidet om særemnet vårt. Vi tok for oss møte mellom to kulturer og valgte bøkene 'Izzat - For Ærens Skyld', 'Mitt Liv Som Ola Noman' og 'Pakkis'.

Fikk en 5'er. :)

Hmmm, Gurkhan.

Hørtes faktisk interessant ut. Kan du fortelle litt mere hva dere skrev om, hvordan dere vinklet det osv? :p

Takker for svar;)

Prøver en bump.

Hadde også vært interessert i å vite hvordan dere gjorde dette. Jeg har lyst å skrive om kulturforskjeller / møte mellom kulturer i nyere tid, men det er et så utrolig stort emne, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Har lyst å fokusere på forskjeller mellom asia/norge (levestiler og normer). Forslag til hvordan jeg kan gå frem? Skal ha en prosjektplan ferdig til Lørdag, med litteraturliste (bøker jeg skal lese) og det hele.

Jeg valgte å ha et forfatterstadium av Jon Ewo. Leste 3 ungdomsromaner "Uten Filter" "Jeg var 16 da jeg forstod hva en mann må gjøre" og "Etterpå er du en helt annen mann"

Meget bra bøker, var artig å lese. Min innlevering ble på over 30 sider. Var meget enkelt å skrive når det var artige bøker. Men har ikke fått den tilbake enda :p

Endret av Kimz88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...