simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei. Det er kanskje litt tidlig og spørre om dette, men jeg må bare. Jeg er en gutt på 15 som veier noe som 68 kg. Jeg har mage, den er ikke stor men stikker utover for å si det sånn. Åltsa jeg er ikke ''feit'' for å understreke det. Men vil gjerne ha en bra mage til sommeren eller før. Jeg trener fotball tre ganger i uka og er i god form. Har dere noen tips om trening, kosthold osv? Håper på svar fra dere. Unødvendige inlegg ignoreres. Vil gjerne blir sterkere også, vekte får jeg tilgang til snart. Simen Endret 28. oktober 2007 av neptaZ Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Fjern underhudsfett, kjør kardio (sykle, jogge osv). Hvordan spiser du nå? Har du tilgang på treningssenter? Edit. Så ikke at du skrev "Vil gjerne blir sterkere også, vekte får jeg tilgang til snart. ". Hva innebærer dette? Endret 28. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg spiser vel sunt, godterier spiser jeg i helgene. Ja, har tilgang til treningssenter, men må vente til jeg blir 16. Vil gjerne trene armer for å bli sterkere, ben må jeg også bli sterkere i. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Med tanke på at han er 15 år er det vel neppe en god idè å gå på slankern når du ikke er fet. Gjør som Stian sier og tren cardio. Det finnes forskning både for og imot punktforbrenning osv. men det er klart at mageøvelser også hjelper på størrelse, så det bør du legge inn. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Punktforbrenning er ikke mulig nei og trene magemusklene vil gi 0,001% fremgang. Det eneste som hjelper er å redusere fettprosenten og med tanke på at du er 15 så behøver du ikke tenke vektløfting,piller og pulver men rett og slett: * Bevege deg mer (sykkle,jogge osv) * Bytte ut usunne ting med sunne ting * Evt kutte litt ned på maten noe som egentlig ikke vil være nødvendig om du gjør det over. Bruke flere kalorier en du tilfører kroppen er hele poenget. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 mye er allerde sagt, men for å bygge opp et lite grunnlag til du kan begynne på treningssenter kan du ta pushups, chins, situps osv noen ganger i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå