Gå til innhold

Trenger hjelp for reinstallering av Windows Xp

Anbefalte innlegg

Hallo!

I går kveld så tenkte jeg at jeg skulle reinstallere PC-en min på nytt.

Jeg hadde "Windows XP Home Edition Service Pack 2" reinstall disken for PC-en min, så jeg satt den i og startet installeringen.

Først så måtte jeg kopiere instalisjonsfilene til C:WINDOWS.

Når jeg gjorde så ble installisjonen forandret til en annen type , sånn DOS format e.l

Etter jeg endelig ble ferdig med det og kom tilbake til vanlig Windows install.

Så begynte den, det gikk fort og stødig nedover til jeg kom på "34 minutter igjen" da ploppa det opp at jeg trengte bbcap.dll for BB Installation DISK (VIDEO)

Etter å ha lett masse etter den fant jeg den i C:WINDOWS sys32

Så kom det opp en advarsel om at BB Capture e.l var ikke godkjent WINDOWS LOGO, men det brydde jeg meg ikke om for det hadde jo fungert før jeg installerte, så da forsatte den sakte framover.

Så plutselig så ble skjermen svart- tilbake-svart.tilbake og da stoppa musa , jeg fikk ikke beveget den, og så kom det opp enn popup at netverkskortet mitt heller ikke var godkjent WINDOWS LOGO, men som sagt fikk ikke jeg rørt på noe jeg plugga musa inn og ut men ingenting fungerte, heller ikke tastaturet.

Så jeg hadde ikke valg enn å restarte.

Da begynte den på "39 minutter igjen" og det jeg beskrev skjedde igjen og musa klikke osv

Så prøvde jeg å få avsluttet installeringen og starte hele greia på nytt igjen, så når BB Capture kom igjen så fikk jeg da også valg om jeg ville avslutte installasjonen og få tak i et WINDOWS LOGO produkt, jeg gjorde det men likevel forsatte installisjonen.

Veit noen hva jeg må gjøre?

Jeg er veldig takknemelig hvis noen svarer og har noen tips!

Endret av Dreadlord531
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...