Gå til innhold

Standalone DVD spiller

Anbefalte innlegg

Lars:

(Les begynnelsen av linje 3 i korpus)

Ok. Jeg forstod det trivielle, men ikke det spesielle.

Dette, ja?

http://www6.tomshardware.com/consumer/2003...0124/index.html

Dette?

Until now, it was always necessary to use a PC that allowed playback in conjunction with a software codec (DivX 3.x to 5.x).

Men, som jeg skriver:

At this point we would like to elaborate on several weak points that we noticed during testing. Basically, the KiSS Player does not play audio CDs with copy protection. DivX video with 3.x codec cannot be played back.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke erfaringer?

Mine. Hvem ellers?

Selvfølgelig tar den cd-r, det forstår til og med faren min utfra det som står der

Ikke er det en selvfølge, ei heller er det enkelt å forstå utifra det du skriver. Min Sony-spiller tar også RW, men har ikke doble (separerte) lasere, så den tar ikke R. :p

Hvis jeg hadde lurt på hvem sine erfaringer hadde jeg skrevet: Hvem sine erfaringer.

sony spillern din er kast...

Lenke til kommentar

Ville sett på Harman Kardon, samme hvilken modell du velger - gjerne en brukt en så får du BRA DVD spiller med kanskje det beste bildet på markedet. Har hatt både sony, samsung, kiss men ingen ting slå Harman Kardon, spiller MP3 og kan gjøres sonefri med fjernkontrollen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde lurt på hvem sine erfaringer hadde jeg skrevet: Hvem sine erfaringer.

Ok. Mine dårlige erfaringer.

sony spillern din er kast...

Kast? Den er svart, jeg vet ikke hva kast er.

Til neste gang: Dette er ikke verdensmesterskap i usaklighet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...