Frupp Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Heisann Jeg driver og skal kjøpe meg en ny dvd spiller, tenkte kjøpe en som jeg ikke trenger å ha i pcn denne gangen. Men hvilken er best? Tenkte å bruke en 2-2500kr.. Har søkt litt men finner ikke noen tester av nyere dato. Spilleren må ihvertfall være sonefri... noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det kommer an på hvilke kriterier du legger til grunn. Vil du f.eks ha mp3/SVCD-støtte? Må den lese CD-R/RW, DVD+-R? Er du kresen når det gjelder merker? Etc. Lenke til kommentar
or|on Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En moddet xbox er vel noe av det hotteste du får.. Kan spille det som er av formater både eksisterende og kommende. Med 120GB disk får du plass til en del spillefilmer, samt spill hvis ønskelig. Er i alle fall verdt å ta en titt på.. Lenke til kommentar
tokki Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En spiller som fikk gode kritikker i Lyd & Bilde i din prisklasse er Sony DVP-NS405 til 2295,- Vet ikke om den er sonefri da. Men som med all hi-fi produkter er det anbefalt å se/høre produktet selv før du tar et valg !!! Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 som sagt så må den være sonefri, det er igrunn eneste kravet jeg har. Om den tar mp3/svcd osv er ikke så veldig viktig, men det er selvsagt greit å ha. Har sett litt på Pioneer DV 550. Jeg vurderer forresten å kjøpe meg en dvd brenner, og den er dvd+r/+rw... Her skal det ikke i hus noen xbox Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Pioneerspillerene bråker, de nye Sony er trege som f på lagskifte, synes nå jeg. Sjekk www.vcdhelp.com for kompabilitetsliste for dvdspillere og media. Jeg ville kanskje heller godt for en billig spiller, som f.eks Mustek V56s elns, og heller spart pengene. Snart kommer KiSS med en spiller som tar allslags DivX, f.eks. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjøpte meg en Pioneer DVD-350S for noen måneder siden og er veldig godt fornøyd. Den koster ca. 2000,- pr. idag (mulig du må betale noen hundrelapper ekstra for å få den sonefri). Spiller 'alt' (MP3, VCD, CDR osv. osv.) Var faktisk bedre på både lyd (CD-avspilling) og bilde enn min gamle Denon-DVD-spiller til (i sin tid) over dobbelt pris, men så var den mer enn 3 år gammel når den tok kvelden og da, og det har skjedd mye når det gjelder forholdet pris/kvalitet de siste par årene. Edit: Her er en tysk test jeg fant i farta: http://www.areadvd.de/reload_index.html?ht...neerdv350.shtml Lenke til kommentar
adyton Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Thomson DTH220E http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...duct=thodth220e Hvis den er sonefri, noe det desverre ikke står noe om på hifiklubben sine sider. Tror jeg at det er et godt valg. Har Thomson DTH5400 (hakke større) og fornøyd med bildet. Ser forskjell fra kamerater som har United dvd spillere. Den støtter vcd,mp3 cdrw og dvder. Støtter DTS og DolbyD, men da må du ha surroundanlegg som støtter dette. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Thompsondvdspillere har jeg bare dårlige erfaringer med. Den tar ikke CD-R, antar jeg (siden du skriver RW). Og det er ikke et pluss at den tar dvd.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjøpte akkurat en Sony NS305 på akersmic. Kostet kun 1690,- Sonefri!!! på tilbud denne uken (Før 2490,-) Har testet DVD+ og SVCD og begge disse så ut til å funke helt fint. Har også testet originale sone 1+2 og RCE DVD'er. Alt funker bra. Denne spilleren ser ut til å være et kjempekjøp til den prisen. Dersom du skal ha en bra spiller til en bra pris så løp og kjøp! http://www.akersmic.no/trade/productview/91483/22/ Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg kjøpte meg en Sony DVP-NS705 til 2995,- hos Sony-shop i Bergen på lørdag. Kan ikke si om den er fantastisk slik Dvd og hjemmekino uttalte seg. Dette pga av at det er min første dvd-spiller.. Fikk 96 av 100 mulige i den testen. Funker nå fint her hos meg. F. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Når kommer egentlig De KISS-spillerne til landet? De er jo klare til å importeres? Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sony NS305 er et knallkjøp. En god DVD spiller som tar MP3/VCD uten problemer. den er sonefri og tar det både + og - varianter av DVD. Har ingenting å utsette på denne spilleren. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 nå syns jeg det ikke er nødvendig med rå dvde spiller for 2-3000 hvis du ikke har stor widescreen og soround anlegg men tanta mi har pioner tipper 350S rå spiller bråker ikke og fett bilde,hu har også grei tv 34 tommer widescreen tv. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Når kommer egentlig De KISS-spillerne til landet? Dunno. Hør med importøren. Den som er ute nå tar kun DivX 4.xx og opp, dog. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lars: (Les begynnelsen av linje 3 i korpus) Lenke til kommentar
adyton Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Thompsondvdspillere har jeg bare dårlige erfaringer med. Den tar ikke CD-R, antar jeg (siden du skriver RW). Og det er ikke et pluss at den tar dvd.... Hvilke erfaringer? Selvfølgelig tar den cd-r, det forstår til og med faren min utfra det som står der at den støtter dvd, dagens lille humorinspill som gjør livet verdt å leve Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lars:(Les begynnelsen av linje 3 i korpus) ? Hvilke erfaringer? Mine. Hvem ellers? Selvfølgelig tar den cd-r, det forstår til og med faren min utfra det som står der Ikke er det en selvfølge, ei heller er det enkelt å forstå utifra det du skriver. Min Sony-spiller tar også RW, men har ikke doble (separerte) lasere, så den tar ikke R. Lenke til kommentar
jag Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjøpte meg for litt siden Pioneer DV-454S til kr 2490. En kjempespiller så langt. Har ikke hatt noen problemer med MP3 heller. Den støtter dog ikke .jpeg filer, hvis det er kriterie. Min ble gjort sonefri i butikken, men du kan også gjøre det selv med feks Pion Revo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå