vcx Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har tenkt å koble min bærbare PC (HP Pavilion dv9266ea) til min HDTV (Hugoson HU3221). Det jeg har tenkt på er: HDMI fra PC- DVI adapter og DVI Inn i PC-en. (Lar dette seg gjøre og er dette anbefalt?) Hvordan skal det gå med lyden? Kontaktene på PC-en: 1 x skjerm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15)4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x skjerm/video - S-videoutgang - 7 pin mini-DIN 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm 1 x lyd - SPDIF utgang/hodetelefoner 1 x dokking/portreplikator 1 x IEEE 1394 (FireWire) - 4 pin FireWire 1 x hodetelefoner - utgang - stereo minijack 3,5 mm 1 x skjerm/video - HDMI Kontaktene på TV'n 1 x Kompositt RCAS-video Inn 1 x DIN 4 pin Komponent Inn 1 x RCA (Y/Pb/Pr) SCART 2 x Scart (RGB) RGB Inn 1 x D-sub 15 pin (standard PC kontakt) DVI Inn (HDCP) 1 x DVI for PC- eller HD-TV-signal Tuner Inn 1 x TV-tuner LYD: Lyd Inn (RCA) 3 x RCA kontakter PC Lyd Inn 1 x 3,5 mm stereo kontakt Lyd Ut 1 x 3,5 mm stereo kontakt Lyd Ut (Subwoofer) 1 x RCA kontakt TUSEN TAKK, for alle svar Lenke til kommentar
Tim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det går helt fint med en overgang fra HDMI - DVI, greit å kjøpe en i ålreit kvalitet bare. Lyden tar du ut fra dataen med 3,5" minijack til 2xRCA og så kabelen inn i stereo anlegg eller inn i tven dersom den har inngang for det (noe jeg tviler på at den har). MVH Tim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå