SebastiAnn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg har satt opp en ny router her i huset, men nå har jeg satt opp wep på den og noen PC-er i huset har litt problemer. Det som skjer er at de får opp nettverke og at det er sikkerhets aktivert og sånn, men da de prøver å koble seg på kommer det ikke opp at man må taste inn passord. Så jeg må gå i innstillingene og fikse det. Så da lurte jeg på om det går ann og sette opp sånn at den spør om passord når man prøver å koble seg på. edit: leif Endret 28. oktober 2007 av qaaq Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har satt opp en ny router her i huset, men nå har jeg satt opp wep på den og noen PC-er i huset har litt problemer. Det som skjer er at de får opp nettverke og at det er sikkerhets aktivert og sånn, men da de prøver å koble seg på kommer det ikke opp at man må taste inn passord. Så jeg må gå i innstillingene og fikse det. Så da lurte jeg på om det går ann og sette opp sånn at den spør om passord når man prøver å koble seg på. edit: leif Dlink Dir-655 er en 802.11n router. Hvis du skal bruke WEP metoden må du slå av 802.11n og velge 802.11b, 802.11g i stedet for. Hvis dine trådløse nettverkskort er WPA kompatible, bruk WPA. WPA bruker en sikrere krypteringsmetode og er også raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå