wickedsick Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har kjøpt en ny pc fra komplett.no med Vista ferdiginnstallert. Nå har jeg bestilt Crysis, og forstått det slik at Crysis muligens kan kjøre bedre på XP? På den gamle PC-en min har jeg fortsatt innstallasjons-CD-en og cd-keyen til windows XP som fulgte med den, så jeg lurte på om jeg skulle innstallere dette i tillegg på min nye pc. Finnes det noen gode norske guider til hvordan dette gjøres, og tror dere jeg kommer til å merke stor forskjell i ytelesen til Crysis? Har en Intel C2D @ 2,67 Ghz, 2gb ram @ 800 mhz og XFX Geforce 8800 GTS m/ 320mb. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du bør innstallere XP først, så Vista. Grunnen til det er at Vista sin bootloader overskriver XP sin, Boot.ini - og bruker denne til å starte begge OSer. Mulig det gjør an å gjøre det omvendt, søk på Google etter "Vista/XP dualboot" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Xp vil også installere en bootloader så det skal være det samme hvilkent av de som installeres først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå