privinius Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei! Jeg har nylig blitt rimelig lei av mitt aplus twinengine kabinett sin strømbryter. Jeg HATER dører til kabinett Jeg har sett litt på biltema og der har dem mange forskjellige knapper. De er egentlig til bil, Men går det ann og sette disse på PC? Hvordan? Endret 28. oktober 2007 av privinius Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det går fint an å sette disse på en pc, viss det er en impulsbryter, dvs. en trykknapp f.eks. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det går fint an å sette disse på en pc, viss det er en impulsbryter, dvs. en trykknapp f.eks. Må jeg lodde dem sammen da eller? har ikke så mye kunnskap til dette Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bak på knappene så er det to pinner som du fester ledningene til hovedkortet i (lodder, noen ganger holder det å klemme dem sammen og teipe det fast hvis du ikke er så nøye på det). Er ikke mer dramatisk enn det. Men det må være en knapp av den typen som spretter ut igjen når du ikke holder den inne (som nevnt over kalles dette impulsbryter og trykknapp). En bryter som holder seg av eller på funker ikke, da må du i så tilfelle dytte den opp og så ned igjen etter et sekund eller to, og det er litt tungvindt. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Veit noen om noen knapper som er brukbare til dette? vil ha en knapp som er litt fin Endret 28. oktober 2007 av privinius Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du kan finne noen knapper du liker, så kan vi fortelle deg om de er brukbare. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 En av disse hadde vært fine og ha.Clicky Men frakten på den siden kom på 99 dollar. Finnes de i norge tro?Denne er billig da. Men den er ikke så fin.Biltema Lenke til kommentar
-3bna Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Sjekk på elfa davel. Der er det masse brytere du kan bruke (eks 35-069-53 (varenummer)). Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 En av disse hadde vært fine og ha.Clicky Men frakten på den siden kom på 99 dollar. Finnes de i norge tro?Denne er billig da. Men den er ikke så fin.Biltema Begge de vil fungere Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg kan bekrefte at den røde der fra Biltema fungerer helt ypperlig som startknapp. Husker jeg brukte en sånn en på den første PC-en jeg bygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå