b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 http://home.no.net/enaasen/Unreal2.screenes/ Edit: rart...satan hvor dobbeltmoral amerikanere har...jeg postet noen screensh00ts av Unreal2 på tcom og så kommer det brukere som kjefter meg opp fordi at jeg har warez versionen av spillet lenge før de....Og så får jeg fan meg en PM fra samme personen som lurer på hvor jeg fikk tak i det...Rart...det finnes fan meg en bush der borte over alt... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Muhahahaha. Men pass deg, får Epic snusen i det, kommer det nok en mail eller to din vei. Husk bare tilbake til Doom3-fadesen. Pene screenies, forresten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 B|real tok du bildene selv eller? nice ihvertfall. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 BTW når kommer spillet?? Har ikke fulgt så mye med vettu Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 25. februar, er det ikke da mon. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Laster ned spillet nå jeg :-) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Laster ned spillet nå jeg :-) Må det jeg også tror jeg.. Sånn etterhvert.. Men kun for testing da! Eller kanskje jeg dropper det allikevel... Hmm.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja, husk at hver gang du laster ned warez, dreper Gud en programmerer. Værsåsnill, tenk på programmererene. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Laster ned spillet nå jeg :-) me 2 (hyysj) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Laster ned spillet nå jeg :-) Må det jeg også tror jeg.. Sånn etterhvert.. Men kun for testing da! Eller kanskje jeg dropper det allikevel... Hmm.. testing ja :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Laster ned spillet nå jeg :-) me 2 (hyysj) Bare til testing du også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 B|real tok du bildene selv eller? nice ihvertfall. Jupp...mine bilder og har tatt dem selv. Har flere på lager faktisk... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=644053#644053 Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg finner ikke spillet jeg...... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Veeeeeeeeeeeeeldig tøfft å skryte av å klare den gigantiske bragd å starte Kazaa og søke på Unreal 2. Hold det for dere selv inntil 7. feb., de stenger bare trådene dere starter om hvor kult/ikke kult det er. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kjøp det heller hos GamesMix og tenk på programererene Mvh,Stian Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Kjøp det heller hos GamesMix og tenk på programererene Mvh,Stian /me skal nok kjøpe det ja .. men har jo allerede fullført det :- Må eies uansett :-D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Kjøp det heller hos GamesMix og tenk på programererene Mvh,Stian Har selvsagt tenkt til å kjøpe U2, det er da ikke det, men det er artig ha det før "ola nordman" og testet det slik at man ikke er så djevelsk skuffet når man kjøper orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå