Anita_77 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg mener å ha lest en historie der Donald blir hentet av en fe eller noe slikt og tatt med til matematikkens begynnelse, er det noen som vet hvilken historie jeg mener og hvor jeg kan finne den? Hilsen Anita (som leter...) Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det snakk om "Donald i matteland"? Det er dog, så vidt jeg vet, en tegnefilm, ikke i tegneserieform Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jo, pappa har flere av de store donald-bøkene, og der er det en historie hvor han blir hentet til Matemagiland eller no sånt. Han prøver å regne ut hva ahn skylder Onkel skrue også sier han at han matte eller noe, også kommer denne matteguden og gir han en lang skjennepreken. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hm vet i alle fall at det finnes en film om dette, historien er da kanskje den samme som i filmen ? Fant ikke noe ut om en eventuel tegneserieutgave, men det står mye om filmen her http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_in_Mathmagic_Land ink linker til filmen på youtube. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ser ut som om filmen og serien er samme historien for meg, Donald i Mattemagiland er å finne i "Jeg, Donald" tror jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå