€uropa Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Notting Hill ser jeg hvert år. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Miracle on 34th Street (1947)! Så den nettopp. Den var sinnsykt bra. Ellers er Black Christmas fra 1974 å anbefale, for de som liker Skrekkfilmer. Edit: Btw, finnes det en oversikt om hvilke julefilmer som blir vist på tv fremover? Endret 17. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Flåklypa Grand Prix er vel den filmen jeg forbinder mest med jul. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) - The Death of Ian Stone - Slaughter - Nightmare before Christmas - Grindhouse - Night of the Living Dead - Alfie - The Texas Chainsaw Massacre - Return of the living dead - the people under the stairs - Psycho Endret 18. desember 2008 av callahan Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2008 Must: Alone Home 1-2 Polarekspressen Harry Potter Mikkes Jul i Andeby. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Så filmen Fred Claus her forleden. Artig julefilm med Vince Vaughn. Mange herlige dialoger Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2008 Alene hjemme I og II. Flåklypa Grand Prix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 Home Alone 1 og 2. Flåklypa Grand Prix (Beste norske film imo) Klassiske Walt Disney filmer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) *SLETT!* Endret 25. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Fantastisk å bumpe en tråd med det samme som sto to poster lenger opp. Men denne tråden blir vel aktuell igjen snart EDIT: Filmer jeg skal se i jula: Flåklypa Grand Prix Survive Style 5+ Gremlins The Nightmare Before Christmas Endret 25. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2009 Fantastisk å bumpe en tråd med det samme som sto to poster lenger opp. Men denne tråden blir vel aktuell igjen snart Haha! Det la jeg ikke merke til! Hah! Jeg fail litt hardt der ja! Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 It's a Wonderful Life er vel den første som kommer til minne. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Velkommen til forumet, Harry! Mine julefavoritter: The Nightmare Before Christmas The Grinch The Polar Express Silent Night, Deadly Night Black Christmas Elf Miracle On 34th Street Christmas Vacation Home Alone Home Alone 2 Usette jeg skal prøve å få sett: Scrooge (1951) It's A Wonderful Life Santa Claus: The Movie A Christmas Story One Magic Christmas White Christmas Jingle All The Way Jeg har utrolig høye forventninger til It's A Wonderful Life. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Santa's Slay er søppel. Ikke la dere lure av den awesome traileren, slik jeg gjorde! Edit: Ble forresten litt skuffet. Da jeg så Montags navn i mine inlegg forventet jeg en anbefaling jeg ikke hadde hørt om Det er vanskelig på finne usette julefilmer. Endret 28. oktober 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå har ikke jeg sett gjenno alt men jeg er skuffet over at ingen har nevnt The grisvolds julefilmen, og se den sent på lillejulaften det beste for å komme i jule stemning, ellers så ser jeg på de tre nøtter og askepott selvom jeg ikke akkurat synes den er bra, men ser den med morene min fordi hun liker den sånn, men dubbinga over det Tjekkoslovakiske er jo egentlig humor i seg selv Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Kanskje ikke så rart at du ikke finner den om du tror den heter "The grisvolds julefilmen". Filmen du leter etter heter Christmas Vacation, og den ble sist nevnt fire poster opp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Digger nicket ditt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Jack Frost! D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå