Znoken Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hjelp det er juleferie har det blitt en tradisjon og se her hjemme....Like artig hvert eneste år og gir oss faktisk en fin julestemning..... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) The Nightmare Before Christmas, Elf, The Polar Express, Home Alone, div Disney, Christmas Vacation og How the Grinch Stole Christmas ordner julestemningen for min del. Endret 9. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Om dere ikke kommer i julestemning av dette, er det noe galt :!: Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Die Hard 1 og 2 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Herregud... Santa's Slay er en frykelig film som jeg aldri kommer til å se igjen. Hvis man er ute etter en ekte jule-slasher er Black Christmas tingen. Endret 9. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har faktisk aldri leid en film igjen etter Santa's Slay Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Die Hard 2, Bad Santa og the Grinch er de jeg kommer tilbake til Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor bare Die Hard 2? Den første er jo like viktig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Alene hjemme 1 og 2 er obligatoriske julefilmer. Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Hvorfor bare Die Hard 2? Den første er jo like viktig. "Just some punks stealing luggage, huh Carmine?!" Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Denne her er obligatorisk for jula for meg http://www.imdb.com/title/tt0293913/ Den anbefales stekt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Den anbefales stekt. På begge sider? Lenke til kommentar
Vanguard12 Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Den anbefales stekt. Er jo mye bedre kokt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Hjemme Alene filmene spesiellt. Har jo sett dem alle. Og de blir bare dårligere og dårligere for hver film. Hjemme Alene 1-2. (Kanskje 3). De er bra. Men resten liker jeg ikke. Ellers blir det Mikke Mus, Donald osv. Og selvfølgelig "The Dark Knight" Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Den anbefales stekt. Er jo mye bedre kokt. Nei! Selve filmrullen bør taes ut fra kassetten og stekes med en butanbrenner. Det gir bedre kvalitet og farger. Men man må holde filmrullen 2-3 cm fra flammen, ellers går rullen i stykker. Man bør heller ikke steke den for lenge. Kunsten er å få dem stekt så de ligner på gyldne potetflak. Det kan minne litt om marsmallows. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Hjemme alene 1 og 2: koselige jule/familiefilmer Hjemme alene 3: jule/familiefilm, blir ikke det samme pga helt andre folk, den er også mere rettet mot bare barn Hjemme alene 4: veldig dårlig forsøk på å etterligne 1 og 2, samme navn på folkene, men andre skuespillere Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Disney's Julefilmer på NrK må jeg ha med meg hver jul. Særlig kommer jeg i julestemning av Julenissens verksted. Helt utrolig morsom tegnefilm, og jeg ler hver gang jeg ser alven som maler sjakkbrett eller når de skremmer dukkene med en edderkopp, selv om jeg har sett den sikkert 30 ganger. Ha-ha! Her er originalen fra 1932: Se filmen hos Youtube Og mange andre julefilmer som er nevnt allerede før i tråden. Men har noen nevnt Santa Claus fra 1985 med Dudley Moore? Den får meg i julestemning. Og Miracle on 34th Street (1947) er knallgod. Lenke til kommentar
scaperrow Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Disney's Julefilmer på NrK må jeg ha med meg hver jul. Særlig kommer jeg i julestemning av Julenissens verksted. Helt utrolig morsom tegnefilm, og jeg ler hver gang jeg ser alven som maler sjakkbrett eller når de skremmer dukkene med en edderkopp, selv om jeg har sett den sikkert 30 ganger. Ha-ha! Her er originalen fra 1932: Se filmen hos Youtube Og mange andre julefilmer som er nevnt allerede før i tråden. Men har noen nevnt Santa Claus fra 1985 med Dudley Moore? Den får meg i julestemning. Og Miracle on 34th Street (1947) er knallgod. Santa Clause fra 1985 gjekk på tv2 filmkanalen i dag, fantastisk julefilm, den fekk meg i julestemning. Home Alone 1,2 (3) Die Hard 1,2 Snekker Andersen Tre nøtter til askepott Reisen til julestjernen Alle donald, mikke mus og Langbein filmene på tv2 Tar for lang tid å rammse opp alle, det er så mange For 3 - 4 år siden gjekk det noen gode julefilmer på tv2 klokka 4, er det noen som husker navnet på dei filmane? Endret 12. desember 2008 av scaperrow Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 hjemme alene 1 og 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå